Skip to main content

Denise_ schreef:

Je kunt jouw pukcode eenvoudig inzien via MijnKPN. Heb je geen MijnKPN? Dan kan je een online formulier invullen om jouw pukcode op te vragen.

Mijn Sim is geblokkeerd, heb geen PUK code en (helaas) telefoon niet geregistreerd. Nu staat er ook geen nummer achter op mijn Sim kaart. Is er nog een mogelijkheid om een PUK code te krijgen? Het betreft een prepraid

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Ik heb er een hard hoofd in @Pramila Roozen . :disappointed_relieved:

Pincode 'stuk’, puk-code kwijt, simkaart nummer weg (sim kleiner geknipt?) en niet geregistreerd.

Zet je persoonlijke gegevens (privé) in het Forumprofiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Gebruik het veld "Persoonlijke informatie” voor eventuele details.

Een KPN moderator reageert hier meestal binnen 1-2 dagen, hopelijk ziet die nog een oplossing.

Je kan ook KPN klantenservice bellen via 0800-0402 op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur.


Beste @Pramila Roozen, welkom! Is het inmiddels gelukt?

Zet je persoonlijke gegevens (privé) in het Forumprofiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Gebruik het veld "Persoonlijke informatie” voor eventuele details.

Een KPN moderator reageert hier meestal binnen 1-2 dagen, hopelijk ziet die nog een oplossing.

Je kan ook KPN klantenservice bellen via 0800-0402 op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur.

 

Je kunt evt. de app Sim Card proberen te downloaden om je simkaartnummer te achterhalen. We hebben die wel écht nodig om de pukcode te verstrekken namelijk. Je kunt dan gemakkelijk zelf via de website jouw pukcode opvragen