Skip to main content

Hallo,

Ik heb donderdag 11 februari een simkaart besteld online, maar nu (12 februari) nog steeds geen bevestiging ontvangen. Na het betalen kreeg ik de melding dat betaling is mislukt, maar het bedrag is wel van mijn rekening.

Hoi @Karis989, 

 

goed dat je even aan de bel trekt. Het kan inderdaad even duren voordat je de bevestiging ontvangt. Wel vreemd dat je de melding kreeg dat de betaling mislukt was. Heb je inmiddels de simkaart ontvangen? Zo niet, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je Forumprofiel willen aanvullen met gegevens. Geef je een seintje als dat gebeurd is? Dan ga ik voor je aan de slag :) 


Hoi @Karis989, 

 

goed dat je even aan de bel trekt. Het kan inderdaad even duren voordat je de bevestiging ontvangt. Wel vreemd dat je de melding kreeg dat de betaling mislukt was. Heb je inmiddels de simkaart ontvangen? Zo niet, dan kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je Forumprofiel willen aanvullen met gegevens. Geef je een seintje als dat gebeurd is? Dan ga ik voor je aan de slag :) 

 

Ja bijzonder vervelend. Ik zie die 5 euro aan simkaart als verloren en ga nu een simkaart uit de supermarkt kopen. Overigens was dit advies van 1 van uw eigen klantenservice medewerkers. Na 5 zeer incapabele medewerkers te hebben gesproken waarbij ik van het kastje naar de muur werd gestuurd, was er 1 persoon die wel eerlijk was en zei: "joh ga toch gewoon naar de supermarkt". 

Advies voor iedereen: koop geen simkaart bij KPN tenzij je echt een 2G internet verbinding nodig hebt. Dit zal ik ook aan iedereen die het maar wil horen vertellen.

Fijne dag nog

 

 

 


Je kunt inderdaad ook in de supermarkt een simkaartje kopen. Vervelend dat je niet fijn geholpen bent. Als je je gegevens invult in je Forumprofiel dan kan ik kijken of ik nog iets aan die €5,- euro kan doen. Stuur je even een berichtje als de gegevens er staan? :) 


Ingevuld