Skip to main content
Beantwoord

Simkaart kapot, ben ook verhuisd. Wat nu?

  • January 17, 2021
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

HI,

 

Mijn Simkaart is kapot gegaan vanochtend. Verder ben ik ook verhuisd, kan geen adreswijziging of de nieuwe E-sim aanvragen. Beiden gebruiken een sms code verificatie die ik dus niet kan ontvangen.

Wat nu?

 

Mvg,

H.F. Man

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @H.F. Man. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw simkaart niet meer werkt. In dit geval kan je het beste langs een KPN winkel gaan. Klant zijn welkom voor prangende zaken én altijd op afspraak. Op deze pagina kan je een afspraak inplannen

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2021

Hoi @H.F. Man. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw simkaart niet meer werkt. In dit geval kan je het beste langs een KPN winkel gaan. Klant zijn welkom voor prangende zaken én altijd op afspraak. Op deze pagina kan je een afspraak inplannen

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je in een KPN winkel verder bent geholpen. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden!