Skip to main content
Vraag

Simkaart kapot maar kan alleen vervangen via belafspraak

• May 25, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Titel zegt het al. Mijn simkaart is kapot, maar kan alleen een vervangende simkaart aanvragen via een belafspraak. Maar ik ben niet bereikbaar want mijn simkaart is kapot… Chatbot helpt ook niet verder...

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 25, 2025

Het makkelijkst is binnen lopen bij een KPN winkel of een partner winkel. Dan loop je bellend de winkel uit! Partners: Coolblue, Phonehouse, Optie #1, Mediamarkt, Expert, e.d. Partners mogen kosten rekenen; in een kpn winkel is het gratis.

Voor een kpn winkel http://kpn.com/winkel 

Je hebt je toestel nog? Dan kan je ook in de MijnKPN app een nieuwe simkaart aanvragen. Internet via wifi werkt wel zonder simkaart.

Bellen kan met IEDERE telefoon, gratis. Dus ook van vriend, bezoek, kennis, familielid, ….

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

(een terugbelverzoek is mogelijk niet zo handig)

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@steben, als jouw simkaart kapot is kan je inderdaad niet op dat nummer gebeld worden. Bij de terugbelafspraak kan je ook op een ander nummer gebeld worden, als je die hebt. En anders kan het ook op de manieren die Peter al beschrijft. Het snelste is het in een van onze winkels, je loopt dan de winkel weer uit met een geactiveerde werkende simkaart.