Skip to main content

Hi, ik ben mijn simkaart kwijt geraakt in het buitenland en wil een vervangende sim aanvragen. Dit lukt alleen helaas niet via de website omdat daarop staat dat ik bij verloren of gestolen sim contact op moet nemen met de klantenservice. Kan er een nieuwe sim worden gestuurd naar mijn adres in NL?

 

Graag zou ik een simkaart naar dat adres in nederland laten sturen zodat ik die gelijk bij aankomst binnen heb! 


Heb je nog wel toegang tot de MijnKPN app en heb je verbinding met WiFi? 

Dan kan je ook via die app je simkaart blokkeren en daarna een vervangende simkaart bestellen. Die simkaart wordt standaard naar je huisadres gestuurd.


Hoi @Isa m! Dat is natuurlijk vervelend. Wanneer ben je dan precies weer in Nederland? Als je nog hulp nodig hebt bij het blokkeren en opnieuw aanvragen van de sim laat het dan weten!


Hi Remco, ik ben zondag 20 augustus weer in Nederland. 
Ik heb even geprobeerd om een nieuwe aan te vragen alleen lukt me dat helaas niet, ik moet dan contact opnemen met de klantenservice. De chatbot herkent m’n vraag niet. 
 

Zou jij me verder kunnen helpen met het aanvragen van een nieuwe simkaart en de oude blokkeren? 
Dat zou super fijn zijn. Welke gegevens zijn dan nodig van mij? 
Hoor het graag! 


Dat kan ik zeker @Isa m! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het gaat dan om het 06-nummer, naam van de contracthouder en als je het vak "persoonlijke opmerkingen” de laatste drie cijfers van je IBAN vermeldt dan maak ik het in orde!


Hi Remco, 

Ik heb de wijzigingen doorgevoerd! Zou super zijn als je me verder kan helpen. Kan de simkaart toevallig ook naar een ander adres gestuurd worden in nederland? Ik heb dat adres ook ingevoerd in mijn profiel. Hoor graag of dit kan. 


@Isa m Dank! Nee ik kan alleen een simkaart opsturen naar het adres wat aan het abonnement is gekoppeld vrees ik.

 


Hi Remco, dat is ook geen probleem. Ik hoor graag als het gelukt is!


Ja dat doen we voor het beschermen van jouw privacy. De simkaart is onderweg en de oude is geblokkeerd!


Hi Remco, 

Bedankt voor de hulp! Erg blij mee. 


Geen enkele probleem en graag gedaan. Post gerust nog even iets als we je kunnen helpem!