Skip to main content

Goedenavond, ik ben zojuist in Engeland mijn simkaart kwijtgeraakt? Wat moet ik nu doen?

Hallo @DylanGG ,

Vervelend! 

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart aanvragen. Die wordt alleen wel naar jouw huisadres gestuurd. Blijf je nog lang in Engeland? Dan zou iemand die simkaart naar jou kunnen doorsturen.

 https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm


Hallo @DylanGG ,

Vervelend! 

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart aanvragen. Die wordt alleen wel naar jouw huisadres gestuurd. Blijf je nog lang in Engeland? Dan zou iemand die simkaart naar jou kunnen doorsturen.

 https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm

Dank u wel voor de snelle reactie! Nee nog maar een weekje, ik vraag een nieuwe aan en laat hem mee naar schiphol nemen!

dank u!


Hallo @DylanGG ,

Vervelend! 

Je kunt via deze website een nieuwe simkaart aanvragen. Die wordt alleen wel naar jouw huisadres gestuurd. Blijf je nog lang in Engeland? Dan zou iemand die simkaart naar jou kunnen doorsturen.

 https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm

Dank u wel voor de snelle reactie! Nee nog maar een weekje, ik vraag een nieuwe aan en laat hem mee naar schiphol nemen!

dank u!

Ohja, aangezien ik nu geen simkaart heb dus geen sms binnenkrijg. Kan ik ook de verificatiecode voor de simkaart niet invullen, om een nieuwe aan te vragen. Enige oplossing?


Nee, dan wordt het na jouw vakantie een bezoekje aan de KPN-winkel. Dan krijg je daar de simkaart meteen mee. Uiteraard wel legitimatiebewijs meenemen.

 

  


Je moet daar gewoon een nieuwe simkaart kunnen aanvragen. Er staat ook letterlijk op die site  Bijvoorbeeld bij verlies of diefstal. Dan is 't toch logisch dat je geen sms kunt ontvangen???? Vraagt die site daarom? Dat moet dan een bug zijn.

En ook in deze situatie, ook daar genoemd, is een sms onmogelijk! Ook als je huidige simkaart niet in je toestel past heb je vaak een nieuwe sim nodig.

Plastic simkaart aanvragen; inloggen met KPN ID vereist. (hopelijk heb je je mobiele abo wel gekoppeld in je account).


@DylanGG 

Plastic simkaart aanvragen; inloggen met KPN ID vereist. (hopelijk heb je je mobiele abo wel gekoppeld in je account).


Je moet daar gewoon een nieuwe simkaart kunnen aanvragen. Er staat ook letterlijk op die site  Bijvoorbeeld bij verlies of diefstal. Dan is 't toch logisch dat je geen sms kunt ontvangen???? Vraagt die site daarom? Dat moet dan een bug zijn.

En ook in deze situatie, ook daar genoemd, is een sms onmogelijk! Ook als je huidige simkaart niet in je toestel past heb je vaak een nieuwe sim nodig.

Ik zal maandag ff bellen na de klantenservice, aangezien hij vraagt om een code

 


Ah, dat screenshot is perfect, @DylanGG . Nu is me veel duidelijk🙂. Het kan dus niet online als je 'm kwijt/verloren bent of hij is defect of geblokkeerd. Dan moet je echt bellen.

Wat is die eerste alinea van de web-pagina dan eigenlijk misleidend!😮

Vanuit het buitenland kun je kpn bellen via +316 1200 1200 (standaard kosten en met een telefoon met simkaart of hotel-telefoon)

Hopelijk krijg je wel de KS van kpn. Bel ik met m'n lebara prepaid dat nummer dan krijg ik hun KS en niet die van kpn….