Skip to main content
Mail ontvangen dat vandaag simkaart zou worden bezorgd tussen 15.00 en 18.00 uur.ON20724277
Hoi Ronald, ik heb geen bestelling terug kunnen vinden met dit ordernummer. Is het alsnog gelukt vrijdag? Anders zoek ik dit verder uit. Is het 06-nummer in je profiel van deze simkaart?
Joran,



He gaat niet om de simkaart in het profiel. Het is een nieuwe simkaart die ik krijg nav bestelling compleet.



Het ordernr is het goed nummer wellicht van REVIVA.



Had een mail gekregen dat men pakket kwam bezorgen op 6 september tussen 15.00 en 18.00 uur en dat 15 minuten van tevoren contact zou worden opgenomen of SMS. Helaas niet het geval. Natuurlijk kan er een vertraging zijn. Echter om 20.21 belde de bezorger terwijl ik toen al aan het werk was en liet een bericht achter dat ik er niet was.



Zaterdag gebeld met REVIVA (wachtijd van meer dan een uur) Zegt de medewerker mijnheer wij zijn geweest en u was er niet. Dat het meer dan 2 uur en 15 minuten te laat was en ik aan het werk was deed niet ter zake.



Morgen mandag 9 september gaan ze het opnieuw proberen tussen 09.00 en 12.00. Ik hoop dat ze dan ook echt komen.



Kost me dus een halve middag en morgen vakantie uren opnemen.



Wet van Murphy? Mijn intenties en verwachtingen als nieuwe klant zijn wellicht te hoog geweest.



Hopen dat vanaf nu alles wel goed gaat.
Simkaart bezorgd. Weliswaar niet tussen 09.00 en 12.00 zoals afgesproken.
Ik ben blij dat de simkaart is afgeleverd maar de manier waarop verdient echt niet de schoonheidsprijs. Je moet uit kunnen gaan van een specifiek levermoment. Ruim 2 uur te laat komen is niet acceptabel. Ik koppel dit terug aan Reviva. Mijn excuses hiervoor.

Reageer