Skip to main content

Goedemorgen,

İk heb op 20/03 een simonly abonnement afgesloten met nummerbehoud. 
Middels email is deze ook bevestigd en nummerbehoud is dezelfde dag goedgekeurd.

ik ben nog steeds in afwachting op mijn nieuwe sim kaart.

Tot mijn verbazing heb ik afgelopen maandag een mail ontvangen dat mijn sim kaart is geactiveerd?!

zou u mij kunnen toelichten wat de status is van mijn sim kaart?

alvast bedankt!

met vriendelijke groeten,

Yusuf Peker

 

Hoi @Serdar010, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN. Als je nog geen sim-kaart hebt gekregen maar wel een bericht dat die geactiveerd zou zijn snap ik de verbazing! Ik wil kijken wat we er aan deze kant over kunnen zien. Zou je daarvoor het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je dat doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.


Beste Jasper,

gegevens heb ik na jouw eerst reactie al ingevuld👊
 

alvast bedankt!


Dank je, Yusuf. We krijgen geen melding als het profiel wordt ingevuld, vandaar dat we ook vragen om dan een reactie achter te laten. Daar krijgen we wel melding van. Ik heb nu gelijk gekeken en ik zie dat de simkaart per post opgestuurd is. Volgens het systeem is deze op 6 april bij jou bezorgd.

Een simkaart wordt 14 dagen na bezorgdatum automatisch geactiveerd als je dat nog niet zelf had gedaan. Die periode is bij jou nog niet voorbij. En ik zie hier ook niet terug dat het abonnement actief is. Wil je controleren of de brief met simkaart misschien nog bij je oud papier ligt of iets dergelijks? Als je hem vindt, dan kun je hem activeren via Mijn Bestelling, waarna ook je nummer overgezet wordt. Vind je hem niet, dan kun je via dezelfde link een nieuwe simkaart aanvragen.