Skip to main content

Goede avond,  ik heb een sim kaart besteld en een email gekregen dat deze verzonden is. Ik heb de simkaart helaas nog niet ontvangen. Mogelijk komt dat doordat de postbode ons nieuwbouw complex dat net een week terug is opgeleverd nog niet weet te vinden. Zou er nogmaals een sim kunnen worden verstuurd, maar dan nog naar mijn oude adres waar ik nu ook nog steeds woon.

Hoi @JW1978. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog steeds geen simkaart hebt ontvangen. Gaat het om een nieuw abonnement of een vervangende simkaart? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken en/of een nieuwe simkaart toesturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi Vikash, bedankt. Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd in persoonlijke opmerkingen. Ik heb de simkaart besteld in combinatie met internet en tv voor ons nieuwe adres waar we over 2 weken heen verhuizen. Voordat er een nieuwe simkaart wordt verstuurd, graag even telefonisch contact, omdat het denk ik beter is om het naar het adres te sturen waar ik nu nog woon tot onze verhuizing. groeten, Jan Willem


@JW1978 Dankjewel voor het aanvullen van je gegevens. Het adres waar de abonnementen op staan, dat ook in je profiel staat, is dat je nieuwe adres? Dat is het adres waar alles heen gestuurd wordt, ook als ik een nieuwe simkaart voor je zou aanvragen. Ik kan helaas geen ander adres kiezen. Zo gauw de simkaart verstuurd is, zoals in de e-mail staat, ontvang je binnen deze enkele werkdagen via de post. 

Als je deze simkaart een paar dagen na de melding nog niet ontvangen hebt, dan heb ik wel een andere suggestie. Je kunt ook een nieuwe simkaart ophalen in de KPN winkel in jouw buurt. Als je zorgt dat je een legitimatiebewijs bij je hebt, krijg je vanuit de winkel een nieuwe mee. Laat maar weten of het op deze manier lukt.