Skip to main content

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goededag,

Had afgelopen woensdag een nieuwe simkaart besteld, maar deze is nog niet binnen klopt dit?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @C.Millenaar. Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Tijdens het aanmaken van een nieuw topic is jouw bericht ineens verdwenen. Ik heb nog wel gelezen dat je wacht op een simkaart. Ik zal voor je uitzoeken. Gaat het om een nieuw abonnement of een vervangende simkaart? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


gaat om vervangen van simkaart de mijne schijnt van 2016 te zijn en ik heb wat problemen dus was het eerste idee om een nieuwe simkaart te proberen.

 


Ik ga het verder voor je uitzoeken. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


gedaan. Probeer me telefoon op te laden, hij geeft aan dat deze aan het laden is maar loopt alleen maar terug begon met 78% staat nu op 64% gaat ergens iets niet goed. terwijl deze aangeeft dat deze aan het laden is.


Hoe oud is het toestel? Wellicht ligt het aan de accu van het toestel. Ik weet eerlijk gezegd niet of een nieuwe simkaart dat probleem gaat verhelpen, maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Ik zie jouw naam, postcode, huisnummer en mobielnummer nog niet staan in het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen toevoegen? Dan kan ik het voor je uitzoeken en/of alsnog toesturen.


inmiddels ingevuld garantie loopt tot april 2021 had mijn vrouw al uitgezocht die heeft al eerder met een collega gebeld.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er op 25 november een vervangende simkaart is aangevraagd. Vreemd dat je deze simkaart niet hebt ontvangen. Zal ik opnieuw een nieuwe simkaart aanvragen/toesturen?


Doe maar denk niet dat deze meer komt


Doe maar denk niet dat deze meer komt

Dat denk ik ook niet. Ik heb zojuist een nieuwe verstuurd. Laat je mij weten of je het hebt ontvangen?


Goedendag nu net een simkaart binnen bedankt ga het proberen