Skip to main content

weet het nummer van mijn simkaart niet telf,nr 06*******

*admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

Dan moet je hem uit het toestel halen en kijken wat erop staat.


Dag @bartgerda90, Heb je je simkaartnummer kunnen lezen op het simkaartje of kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan even weten in een reactie, dan zoek ik het nummer voor je op! 


nee, absoluut niet blij want dat had ik natuurlijk ook al gedaan, op mijn simkaartje staat enkel Hi… en  geen nummer.


Een Hi simkaartje? Dat is een oudje 😃. Het verbaast me dat die nog werkt:joy:
Welk toestel heb je? Mijn telefoon laat me in de instellingen zien wat het simkaartnummer is. Je kunt ook een app installeren die je simkaartnummer uitleest. 
Mocht dit allemaal niet lukken. Kun je dan je postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer toevoegen aan je je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik het voor je na. :blush:  


Beste Lisa, bedankt voor de reactie, dat sim kaartje had ik in mijn iphone 4, dus werd tijd om een modernere te kopen. Heb een nieuw kaartje gekocht voor de Galaxy a51 dus zover is het opgelost.

gtjes theo

 


Vast even wennen, van de iPhone 4 naar Samsung. Niet alleen het formaat is anders, maar ook de bediening! We zien je in de toekomst graag terug hier, als je vragen hebt:blush: Fijne zondag! 


Reageer