Skip to main content

Simkaart nummer

  • January 19, 2021
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Beste,

 

Ik was overgestapt van T-mobile naar KPN met nummerbehoud van T-mobile.

Vervolgens heb ik mijn abbonement bij KPN geanulleerd opdezelfde dag en weer vriendelijk verzocht het nummer vrij te geven aan Tmobile.

Volgens jullie systeem hebben jullie dat gedaan.

Inmiddels ben ik weer klant van Tmobile, alleen kan ik niet gebeld worden.

Ik kan zelf wel bellen.

Volgens T-mobile moet er een fout in jullie systeem zitten dat het nummerbehoud alsnog bij jullie is blijven hangen.

Ik heb 5 weken telefonisch contact gehad met de Technische dienst maar word van de kastje naar het muur gestuurd.

Ik hoop dat ik nu eindelijk geholpen word.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @cherishgunputsing. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet is gelukt om het nummer terug te zetten naar T-mobile. Ik kijk graag voor je na of wij hierin iets kunnen betekenen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer dat moet worden overgezet naar T-mobile achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?