Skip to main content
Beantwoord

Simkaart of telefoon wachtwoord vergeten

• March 29, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Mijn telefoon is kapot gegaan nou heb ik de telefoon van me vader maar hij vraagt om 2 wachtwoorden voor me sim de eerste kom ik door van 4 cijfers maar die erna probeer van alles maar lukt niet en dan moet ik 2 uur wachten daarna 4 uur daarna 8 uur en zelf een hele dag

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Koos kagenaar 

Een simkaart heeft maar 1 wachtwoord, als je daar niet doorheen zou komen zou de telefoon om de pukcode vragen.
Het 2de wachtwoord is van de telefoon.
Bij mijn telefoon is dat ook zo, eerst code van de simkaart invullen en daarna die van de telefoon.

Je zal aan je vader dat 2de wachtwoord moeten vragen, hopelijk weet hij dat nog.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • March 29, 2025

Hallo ​@Koos kagenaar 

Een simkaart heeft maar 1 wachtwoord, als je daar niet doorheen zou komen zou de telefoon om de pukcode vragen.
Het 2de wachtwoord is van de telefoon.
Bij mijn telefoon is dat ook zo, eerst code van de simkaart invullen en daarna die van de telefoon.

Je zal aan je vader dat 2de wachtwoord moeten vragen, hopelijk weet hij dat nog.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Koos kagenaar, vervelend dat jouw telefoon stuk is gegaan! De pincode kan je inderdaad het beste aan je vader vragen. Privacy technisch kan ik die niet inzien. Ik hoop dat jouw vader je daar inmiddels bij heeft kunnen helpen.