Skip to main content

Beste, 

Ik heb een abonnement onbeperkt data (prive) van KPN. Ik wil graag een simkaart in mijn Audi A3 plaatsen om een hotspot in mn auto te hebben. Kan ik hiervoor gewoon een extra Simkaart aanvragen?

Een DUO simkaart kun je ook op je privé abonnement krijgen en dat is gratis. Lees hier https://www.kpn.com/faq/17377 over de DUO simkaart en de beperkingen (je kunt de kaarten niet tegelijkertijd gebruiken).


Dank je, echter is dit voor zakelijk, en ik heb KPN Prive


Ik heb mijn post aangepast. Ik had de verkeerde link opgezocht.


Hi Bram, welkom hier. 

Dit kan inderdaad en kan ik voor je bestellen, of de collega's aan de telefoon. Het nummer is 0800 0402. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Houdt er wel rekening mee dat met Duo Sim van KPN je geen twee toestellen tegelijk actief kunt hebben. Dus als je de SIM kaart in de auto wilt gebruiken moet je de telefoon uitzetten anders werkt het niet. 
 


Dank allen, heb mijn profiel aangepast 


Hi Bram, welkom hier. 

Dit kan inderdaad en kan ik voor je bestellen, of de collega's aan de telefoon. Het nummer is 0800 0402. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Aangepast 


Dankjewel, ik zie dat je dit inmiddels al in gang hebt gezet?