Skip to main content

Vandaag via post Sim voor in de iPad ontvangen alleen data , geactiveerd en daar ook bevestiging van gekregen. Doet echter niks krijg kaart niet geprovisioneerd in de info. Kan ook abonnement niet toevoegen in MijnKPN , wat nu?

Hallo @renq, welkom! Werkt de simkaart inmiddels? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan jouw adres, je klantnummer en het simkaartnummer (mag onder ‘persoonlijke opmerkingen’) in je profiel zetten? Dan help ik je graag verder. 


Hoi Marcia, ja inmiddels heb ik hem werkend, dank. Enige wat ik nu nog niet heb werken is in MijnKPN het delen van data . Ik zie de Sim wel in mijn overzicht maar kan geen data vanuit mijn telefoonabonnement er naar overzetten wellicht duurt dat ok 24 uur?


Gelukkig! Het lijkt erop dat nog niet al jouw nummers aangemeld zijn voor de Husselvoordelen. Ik zie wel een hele hoop nummers onder jouw adres, maar wil wel even zeker weten dat ik de goede ga koppelen. En klopt het dat je ook vaste diensten afneemt? Wil je mij een privébericht sturen met de betreffende 06- en/of 097-nummers die aangemeld moeten worden? Dan ga ik dat in orde maken. Je kunt dit ook zelf doen via de Hussel activeren pagina op onze website.Â