Skip to main content
Beantwoord

Simkaart voor medische hulpverlening werkt niet

• July 25, 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

vervangen geactiveerd nu al 1 uur verder en doet het nog steeds niet. en ja al paar keer opgestart heb de mob nodig voor medische hulpverlening. gaat om nr

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Janblues, Wat lastig dat je simkaart niet meer werkt. Begrijp ik goed dat het gaat over een vervangende simkaart van het nummer die in je forumprofiel staat? Zo ja, zou je dan het simkaartnummer willen toevoegen aan het 06-nummer. Dan hoop ik dat ik hem kan activeren of kijken waarom het niet werkt. In wat voor apparaat gebruik je de simkaart? In een mobiele telefoon of andere apparaat i.v.m. medische hulpverlening. Wil je dit toelichten?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 26, 2019
Hoi @Janblues, Wat lastig dat je simkaart niet meer werkt. Begrijp ik goed dat het gaat over een vervangende simkaart van het nummer die in je forumprofiel staat? Zo ja, zou je dan het simkaartnummer willen toevoegen aan het 06-nummer. Dan hoop ik dat ik hem kan activeren of kijken waarom het niet werkt. In wat voor apparaat gebruik je de simkaart? In een mobiele telefoon of andere apparaat i.v.m. medische hulpverlening. Wil je dit toelichten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 26, 2019
hij werkt nu eindelijk dank in ieder geval voor de moeite

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • July 26, 2019
@Janblues, Gelukkig maar! Mocht je toch nog vragen hebben of problemen ervaren, weet je mij te vinden. Voor nu wens ik je een fijn weekend!