Skip to main content

Ik heb weken geleden een simkaart moeten ontvangen waar mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud op word gezet. Ik heb deze echter niet ontvanven. Ik zou graag willen dat deze nog opgestuurd word. Mijn nieuwe abonnement zou 3 oktober ingaan. Het is nu 1 oktober.

Hallo @MichaelDylan ,

Als je de kaart morgen ontvangt, dan heb je het nog op tijd. 

Maar je kunt ook een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan krijg je het simkaartje meteen mee.

 


Hallo @MichaelDylan , die simkaart had je al lang moeten hebben.

Bel met klantenservice op 0800-0402 of (beter!) bezoek morgen een KPN winkel.
https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

Daar kunnen ze je de simkaart direct meegeven.


Ik wist niet dat dat ook kon. Dan zal ik morgen gelijk een kpn winkel bezoeken.


Hallo @MichaelDylan ,

Als je de kaart morgen ontvangt, dan heb je het nog op tijd. 

Maar je kunt ook een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan krijg je het simkaartje meteen mee.

 

Ik wist niet dat dat ook kon. Dan zal ik morgen gelijk een kpn winkel bezoeken.

Succes, neem wel jouw ID-bewijs mee en zo mogelijk de bevestiging van jouw abonnement. 


Zijn dat de enige twee dingen die ik nodig heb?

 


Ja, ik zou niet weten wat je meer zou moeten meenemen. Je kunt natuurlijk jouw telefoon meenemen. Het kaartje zal echter morgen nog niet werken. Pas op 3 oktober gaat jouw abonnement in. 


In de winkel konden ze mij niet helpen omdat mijn nummerbehoud pas de dag erna zou ingaan. Ze hebben me de volgende dag in de winkel geholpen en toen mijn nummer was overgezet.


Ah, jammer dat het nog niet geregeld kon worden voordat je abonnement actief is geworden @MichaelDylan. Wel fijn dat het de dag erna alsnog in orde gemaakt is 😊

Ondanks deze niet 100% soepele start, veel plezier met je nieuwe abonnement!


Reageer