Hello, I am a refugee from Ukraine, I also want to get a SIM card for myself and my wife. I can get it at your store in 's-Hertogenbosch?
Hi @Nik UA, welcome on our board.
No, I have to send you guys 2. Would you please fill in your profile with your names and address and let me know when it's done? Thanks.
Hi, I wrote my name and address in the profile.
Thanks @Nik UA, I've ordered one for you.
Hoi! Ik heb ook 6 vluchtelingen uit Oekraine bij mij thuis. Ik zou graag ook een sim willen aanvragen, als dat kan!
Dank je! Galina
Hi @Galina Kuklenko, zou je je profiel willen aanvullen en ook de volledige namen? Dan ga ik de kaartjes voor je bestellen.
@Alex_P ik zou ook graag 2 sim kaartjes ontvangen voor onze gasten. Ik zal mijn profiel vullen.
Hello,
I'm Ukrainian refugee and I have troubles with mobile operators in Nl. Could u send 2 SIM's for me and my mom. Danke.
@Alex_P you missed my question please answer(
@Alex_P ik zou ook graag 2 sim kaartjes ontvangen voor onze gasten. Ik zal mijn profiel vullen.
@Jo de Boer, zou je ook de 2 namen willen invullen? Dan kan ik hier werk maken.
Hello,
I'm Ukrainian refugee and I have troubles with mobile operators in Nl. Could u send 2 SIM's for me and my mom. Danke.
Hi @Oleksandr_UA, there are 2 on their way.
@Alex_P in de prive opmerkingen de namen gezet, goed zo?
Привет,
Я украинский беженец и у меня проблемы с операторами мобильной связи в Нидерландах Не могли бы вы прислать 2 симки для меня и моей мамы. Благодарю.
Привет @Oleksandr_UA, 2 в пути.
благодарю вас
@Alex_P in de prive opmerkingen de namen gezet, goed zo?
Helemaal goed, dankjewel. Ik heb ze besteld.
Hallo @Alex_P wij hebben hier ook 2 Oekrainse dames. Jeyna met 2 kinderen en Angela met 1 zoontje.
Zijn er nog twee kaarten beschikbaar? Zou super zijn.
groet, mervyn smeets
Hallo @Alex_P wij hebben hier ook 2 Oekrainse dames. Jeyna met 2 kinderen en Angela met 1 zoontje.
Zijn er nog twee kaarten beschikbaar? Zou super zijn.
groet, mervyn smeets
Hi @mervyngroothaasdal, zeker!
Zou je ook hun volledige namen willen invullen in je KPN profiel? Dan zorg ik voor de kaartjes.
@mervyngroothaasdal dankjewel. Ze zijn onderweg.
Hallo, ik weet niet of de KPN medewerkers alle forums lezen;) verzocht in andere draad aan collega Erik, maar geen idee of jullie alle draadjes lezen:
mag ik je verzoeken om mij voor een Oekraïens gezin van 5, 5x simkaarten te sturen aub? Alvast bedankt, mijn adres staat in mijn profiel.
met vriendelijke groet, Peter
@Alex_P
Hello,
I am a refugee and I need communicate with the rest of my family in Ukraine. Could you send me 2 SIM card for me and my family. thank you.
Hallo, ik weet niet of de KPN medewerkers alle forums lezen;) verzocht in andere draad aan collega Erik, maar geen idee of jullie alle draadjes lezen:
mag ik je verzoeken om mij voor een Oekraïens gezin van 5, 5x simkaarten te sturen aub? Alvast bedankt, mijn adres staat in mijn profiel.
met vriendelijke groet, Peter
@peterpijpelink, hier in ieder geval wel. Zou je ook de 5 namen willen invullen over wie het gaat en hier een seintje willen geven? Dan kan ik ze bestellen.
@Alex_P
Hello,
I am a refugee and I need communicate with the rest of my family in Ukraine. Could you send me 2 SIM card for me and my family. thank you.
Hi @biso2022, of course. Could you also please fill in the name of the second person in need of a sim and let me know when it's done?
Hallo heb de namen in profiel vermeld. Is dit voldoende ?
@Alex_P
Hello,
Hi @biso2022, of course. Could you also please fill in the name of the second person in need of a sim and let me know when it's done?
OK, please See that. Thanks you so much
@peterpijpelink, zeker. Ik heb ze besteld.
@Alex_P
Hello,
OK, please See that. Thanks you so much
@biso2022 You're very welcome, they are on their way.
@peterpijpelink, zeker. Ik heb ze besteld.
Dankjewel
@Alex_P Beste Alex, ik zou ook heel graag een simkaart aanvragen voor mijn Oekrainse logee, Liza. Bij voorbaat dank. Groet, Anne-Marie