Skip to main content

We hebben sinds kort een Oekrainse familie in huis opgevangen. Veel dingen kunnen ze thuis natuurlijk via Wifi doen. Maar buitenshuis zou een simkaart handig zijn. Ik lees dat onder andere KPN gratis simkaarten uitdeelt met bel- en internet tegoed. Maar hoe je dat kunt aanvragen staat nergens vermeld. Mooi gebaar, maar wat mij betreft niet concreet genoeg. Kan iemand me hiermee verder helpen?

Bedankt, Mark

 

Hi all,

De simkaarten die we hier beschikbaar hebben gesteld sinds de uitbraak van de oorlog worden niet meer geleverd.

De gratis prepaid simkaarten boden we aan sinds de uitbraak van de oorlog in Oekraïne en daar is dankbaar gebruik van gemaakt. Duizenden die hun land noodgedwongen hebben moeten verlaten hebben we, voor zover mogelijk, enigszins op weg kunnen helpen in Nederland door ze kosteloos toegang te geven tot ons mobiele netwerk.

Tot ten minste 30 september blijft het, ook met de uitgegeven simkaarten, mogelijk om zonder kosten te bellen of sms'en naar Oekraïense nummers. Hiermee stellen we deze dappere mensen in staat om contact te onderhouden met familie en vrienden in hun geboorteland/Oekraïne.

Opties: overstappen naar een abonnement of een prepaidkaart aanschaffen

Er zijn 2 opties:

  • Met een Nederlands verblijfsdocument kan er bij KPN een abonnement worden afgesloten.
  • Een reguliere prepaid simkaart aanschaffen. Hiermee kan gratis gebeld en gesms't worden van en naar Oekraïne. Dit moet wel geactiveerd worden. Bel in dat geval met ons, het gratis nummer is 0800 0402. Een betere optie is om een van onze KPN winkels binnen te lopen, dan wordt een werkende simkaart meegegeven die gelijkt werkt. 
     

Onze dank aan iedereen die via dit topic een kaartje heeft kunnen bemachtigen voor de mensen die dit nodig hadden. 

Hello, I am a refugee from Ukraine, I also want to get a SIM card for myself and my wife.  I can get it at your store in 's-Hertogenbosch?

Hi @Nik UA, welcome on our board. 

No, I have to send you guys 2. Would you please fill in your profile with your names and address and let me know when it's done? Thanks. 

Hi, I wrote my name and address in the profile.

Thanks @Nik UA, I've ordered one for you. 


Hoi! Ik heb ook 6 vluchtelingen uit  Oekraine bij mij thuis. Ik zou graag ook een sim willen aanvragen, als dat kan!

 

Dank je! Galina 


Hi @Galina Kuklenko, zou je je profiel willen aanvullen en ook de volledige namen? Dan ga ik de kaartjes voor je bestellen. 


@Alex_P ik zou ook graag 2 sim kaartjes ontvangen voor onze gasten. Ik zal mijn profiel vullen.


Hello, 

I'm Ukrainian refugee and I have troubles with mobile operators in Nl. Could u send 2 SIM's for me and my mom. Danke.

@Alex_P you  missed my question please answer(


@Alex_P ik zou ook graag 2 sim kaartjes ontvangen voor onze gasten. Ik zal mijn profiel vullen.

@Jo de Boer, zou je ook de 2 namen willen invullen? Dan kan ik hier werk maken. 


Hello, 

I'm Ukrainian refugee and I have troubles with mobile operators in Nl. Could u send 2 SIM's for me and my mom. Danke.

Hi @Oleksandr_UA, there are 2 on their way. 🙂


@Alex_P ik zou ook graag 2 sim kaartjes ontvangen voor onze gasten. Ik zal mijn profiel vullen.

@Jo de Boer, zou je ook de 2 namen willen invullen? Dan kan ik hier werk maken. 

@Alex_P in de prive opmerkingen de namen gezet, goed zo?


Привет, 

Я украинский беженец и у меня проблемы с операторами мобильной связи в Нидерландах Не могли бы вы прислать 2 симки для меня и моей мамы. Благодарю.

Привет @Oleksandr_UA, 2 в пути.

благодарю вас


@Alex_P ik zou ook graag 2 sim kaartjes ontvangen voor onze gasten. Ik zal mijn profiel vullen.

@Jo de Boer, zou je ook de 2 namen willen invullen? Dan kan ik hier werk maken. 

@Alex_P in de prive opmerkingen de namen gezet, goed zo?

Helemaal goed, dankjewel. Ik heb ze besteld. 


Hallo @Alex_P wij hebben hier ook 2 Oekrainse dames. Jeyna met 2 kinderen en Angela met 1 zoontje.

 

Zijn er nog twee kaarten beschikbaar? Zou super zijn.

 

groet, mervyn smeets


Hallo @Alex_P wij hebben hier ook 2 Oekrainse dames. Jeyna met 2 kinderen en Angela met 1 zoontje.

 

Zijn er nog twee kaarten beschikbaar? Zou super zijn.

 

groet, mervyn smeets

Hi @mervyngroothaasdal, zeker! 

Zou je ook hun volledige namen willen invullen in je KPN profiel? Dan zorg ik voor de kaartjes. 


ok geregeld


ok geregeld

@mervyngroothaasdal dankjewel. Ze zijn onderweg. 


super!!!

 


Hallo, ik weet niet of de KPN medewerkers alle forums lezen;) verzocht in andere draad aan collega Erik, maar geen idee of jullie alle draadjes lezen:

mag ik je verzoeken om mij voor een Oekraïens gezin van 5, 5x simkaarten te sturen aub?  Alvast bedankt, mijn adres staat in mijn profiel. 

 

met vriendelijke groet,  Peter


@Alex_P 
Hello,
I am a refugee and I need communicate with the rest of my family in Ukraine. Could you send me 2 SIM card for me and my family. thank you.


Hallo, ik weet niet of de KPN medewerkers alle forums lezen;) verzocht in andere draad aan collega Erik, maar geen idee of jullie alle draadjes lezen:

mag ik je verzoeken om mij voor een Oekraïens gezin van 5, 5x simkaarten te sturen aub?  Alvast bedankt, mijn adres staat in mijn profiel. 

 

met vriendelijke groet,  Peter

@peterpijpelink, hier in ieder geval wel. Zou je ook de 5 namen willen invullen over wie het gaat en hier een seintje willen geven? Dan kan ik ze bestellen. 


@Alex_P 
Hello,
I am a refugee and I need communicate with the rest of my family in Ukraine. Could you send me 2 SIM card for me and my family. thank you.

Hi @biso2022, of course. Could you also please fill in the name of the second person in need of a sim and let me know when it's done? 


Hallo heb de namen in profiel vermeld. Is dit voldoende ?


@Alex_P 
Hello,
I am a refugee and I need communicate with the rest of my family in Ukraine. Could you send me 2 SIM card for me and my family. thank you.

Hi @biso2022, of course. Could you also please fill in the name of the second person in need of a sim and let me know when it's done? 

OK, please See that. Thanks you so much 


Hallo heb de namen in profiel vermeld. Is dit voldoende ?

@peterpijpelink, zeker. Ik heb ze besteld. 


@Alex_P 
Hello,
I am a refugee and I need communicate with the rest of my family in Ukraine. Could you send me 2 SIM card for me and my family. thank you.

Hi @biso2022, of course. Could you also please fill in the name of the second person in need of a sim and let me know when it's done? 

OK, please See that. Thanks you so much 

@biso2022 You're very welcome, they are on their way. 


Hallo heb de namen in profiel vermeld. Is dit voldoende ?

@peterpijpelink, zeker. Ik heb ze besteld. 

Dankjewel 🙏 


@Alex_P  Beste Alex, ik zou ook heel  graag een simkaart aanvragen voor mijn Oekrainse logee, Liza. Bij voorbaat dank. Groet, Anne-Marie