Skip to main content
Vraag

Simkaart werkt niet

  • June 6, 2019
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb vandaag mijn Telfort kaart verwijderd van IPhone en geactiveerde KPN simkaart geplaatst. De pincode ingevuld maar bellen werkt niet ik ben in Frankrijk. Wat te doen om weer te kunnen bellen.
gr. Hendrikus 80
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jolanda16
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2019
Heb ik ook, precies hetzelfde. Mijn nummer is om administratieve redenen geblokkeerd en ik moet contact opnemen met provider, maar gaat nogal moeilijk als je niet kan bellen.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • June 6, 2019
Welkom @Hendrikus80 en @Jolanda16, wat naar dat jullie hier beide last van hebben! @Jolanda16: Ik zie dat Paul je helpt in je eigen topic. Voor het overzicht lijkt het me beter om daar verder te gaan.

@Hendrikus80: Als je de oude Telfort kaart terugstopt, heb je dan nog wel verbinding? En werkt mobiel internet wel of ook niet? Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en 06-nummer/klantnummer, en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan zoek ik uit wat er aan de hand is.

Jolanda16
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • June 6, 2019
Inmiddels is het bij mij op gelost, maar alsnog bedankt voor je hulp.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • June 9, 2019
Heel fijn @Jolanda16!

@Hendrikus80: Hoe staat het er bij jou voor? Als de verbinding nog niet werkt met de KPN simkaart hoop ik dat je bovenstaande vragen nog kunt beantwoorden. Als je je profiel ook aanvult kan ik aan onze kant nakijken of het abonnement goed is geleverd.