Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet bij nieuw abonnement

• February 24, 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Vandaag tussen 11.00 en 13.00 uur zou mijn telefoonnummer worden overgezet naar een nieuwe KPN simkaart (ik kom van Vodafone). Rond 16.00/16.30 uur stopte mijn Vodafone simkaart met werken en heb ik dus mijn KPN simkaart in mijn telefoon gedaan, maar sinds dien heb ik geen bereik. Ik kan dus ook niet met KPN in contact komen, omdat ik dan moet kunnen bellen. Goed om te weten is dat ik thuis nooit een simkaart heb ontvangen omdat de post 2x niet is aangekomen. De klantenservice vertelde me dat ik langs een winkel moest om ter plekke een simkaart op te halen. Voordat ik dat kon doen, kreeg ik een mailtje dat ik het ontvangst van mijn simkaart had bevestigd, maar dat bleek het systeem automatisch te hebben gedaan. Ik belde weer naar de klantenservice en mij werd verteld dat ik op de dag dat mijn abonnement in gaat, naar een KPN winkel moest om een simkaart op te halen. Dit heb ik dus gedaan, maar nu is het dus denk ik niet goed gegaan met het overzetten van mijn telefoonnummer. Ook lukt het me niet om de simkaart te activeren, omdat het systeem het simkaart nummer, de code en mijn adres niet herkent. 

Wat kan ik doen? Ik wil natuurlijk graag zo snel mogelijk weer bereikbaar zijn..

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@BrendaP, welkom op onze community!

Alle algemene informatie over het nummerbehoud en activeren van je simkaart heb je geloof ik niet meer nodig. Ik denk wel dat het goed is dat een van onze medewerkers even met je meekijkt. De winkel of bellen is hiervoor wel echt het handigst omdat jullie daar meteen contact hebben. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2025

Hoi ​@BrendaP, welkom op onze community!

Alle algemene informatie over het nummerbehoud en activeren van je simkaart heb je geloof ik niet meer nodig. Ik denk wel dat het goed is dat een van onze medewerkers even met je meekijkt. De winkel of bellen is hiervoor wel echt het handigst omdat jullie daar meteen contact hebben. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken