Skip to main content
Vraag

Simkaart werkt niet meer, esim ook niet. niet meer bereikbaar

• 30 juli 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Gisteren probeerde ik mijn nieuwe telefoon te installeren, bleek niet genoeg geheugen te hebben dus ik besloot mijn oude weer te gebruiken. 

Nu was mijn sim al overgezet als esim naar de nieuwe, deze heb ik verwijderd. Nu op beide telefoons niet bereikbaar. 

er wordt via mijn kpn een sms gestuurd, deze komt dus niet aan. 

Ik kan niet bellen, want heb geen service. Chatbot kan alleen een belafspraak inplannen maar ik kan dus NIET bellen.

2 reacties

PeterG
Superuser
  • 64653 reacties
  • 30 juli 2025

Je kunt op de oude e-sim weer installeren door 1 cent over te maken. Via de MijnKPN app volgens mij.

Zie

https://community.kpn.com/kennisbank-mobiel-139/e-sim-bij-kpn-594670#E-sim+installeren+zonder+oud+toestel

En anders naar een kpn winkel. Dan ben je zo weer online. 

Ondersteunt de oude geen e-sim dan is in de winkel een nieuwe simkaart halen het snelst. Je gaat bellend de winkel uit.

Enige andere optie voor simkaart is bellen. Gratis nummer 0800-0402. Kan met iedere telefoon in Nederland. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7769 reacties
  • 2 augustus 2025

Hoi ​@Lale1984 welkom op de KPN Community! Ik zie dat Peter je van uitstekend advies heeft voorzien. Werkt het inmiddels weer? Je kan als alternatief ook altijd even langs een KPN Winkel in de buurt gaan natuurlijk. 

Reageer