Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet na gebruik buitenlandse simkaart

• December 26, 2019
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Vraagje123450
Nieuwkomer

Hallo, ik ben in India en ik heb 4 weken lang een Vodafone simkaart gebruikt met een lokaal nummer. Nu wil ik mijn oude simkaart weer gebruiken van KPN en kan ik niet meer bellen of sms’jes ontvangen. Hoe los ik dit op? Ik krijg de hele tijd de melding: ERROR PERFORMING REQUEST UNKNOWN ERROR. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hoi Vraagje, welkom op het forum. 

Waar krijgt je deze melding te zien precies? Ben je wel verbonden met een netwerk daar? En zo ja, welke? Gaat het hier overigens om prepaid of een abonnement bij ons?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2019

Hoi Vraagje, welkom op het forum. 

Waar krijgt je deze melding te zien precies? Ben je wel verbonden met een netwerk daar? En zo ja, welke? Gaat het hier overigens om prepaid of een abonnement bij ons?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?