Skip to main content

Simkaart  werkt niet gister overgestapt naar KPN. Heb nu geen werkende  telefoon oud abonnement  al afgesloten.  Wie weet wat er kan zijn. Van alles geprobeerd. 

Help me nw simkaart werkt niet met nummerbehoud  krijg steeds melding simkaart plaatsen. Vandaag overgestapt  naar KPN nu al een ramp


Goedemorgen @Karin720429! Ik heb je topics samengevoegd: topics worden op volgorde van binnenkomst bekeken, meerdere topics over hetzelfde onderwerp openen is niet de bedoeling. Super vervelend dat je nu niet bereikbaar bent: ik neem aan dat het om het nummer gaat wat ingevuld staat in jouw Forum profiel? Dat nummer is namelijk sinds gisteren (31 maart 2021), net na 11:00 actief bij ons. 

Het toestel heb je vast al eens helemaal uitgeschakeld en weer aan gedaan. Het kan ook heel goed liggen aan de simkaart lezer in het toestel. Daar zitten contacten in die op de simkaart drukken en zo een verbinding maken. Begin eens met de simkaart vlakjes (op de simkaart zelf) goed schoon te maken. Met een droog doekje goed poetsen. Welk type toestel gebruik je? En kun je de simkaart ook testen in een ander toestel? Ben benieuwd of je dan ook dezelfde melding krijgt!

Mocht je sneller en directer contact willen, dan kan dat:

  • Met een vast toestel of iemand in je omgeving: telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur. 
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Hoe is het nu met de simkaart, @Karin720429? Werkt deze inmiddels? Al contact gehad met onze klantenservice? Ik ben benieuwd!