Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet na overstap naar KPN

• April 22, 2025
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Hi

Vandaag heeft KPN mijn overstap van Vodafone naar KPN afgerond. MIjn nieuwe KPN sim kaart in mijn telefoon gedaan (sim kaart al geactiveerd), maar mijn telefoon blijft ‘geen sim kaart’ aangeven. Kan dus niet bellen of sms’en. 

Waar kan dit aan liggen?

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@Hugo Meijer, welkom bij KPN! 💚 En ook welkom op de communitypagina. Heb je via de mail bericht gekregen dat je vandaag tussen 11:00 en 18:00 uur omgezet zou worden?

En als je jouw Vodafone simkaart terug doet, werkt deze dan nog? Als het goed is moet deze simkaart niet meer werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Hoi ​@Hugo Meijer, welkom bij KPN! 💚 En ook welkom op de communitypagina. Heb je via de mail bericht gekregen dat je vandaag tussen 11:00 en 18:00 uur omgezet zou worden?

En als je jouw Vodafone simkaart terug doet, werkt deze dan nog? Als het goed is moet deze simkaart niet meer werken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Hij werkt opeens! Te ongeduldig, dank voor je reactie!

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 22, 2025

Hij werkt opeens! Te ongeduldig, dank voor je reactie!

Nice! Fijn :) Graag gedaan, veel plezier! En mocht je nog ergens tegen aanlopen denken wij als community graag weer met je mee. 😀