Skip to main content

Ook mijn simkaart update werkt niet

Ook ik krijg melding van sim niet geregistreerd. Al twee keer de mobiel opnieuw opgestart, helpt niet. Krijg steeds dezelfde melding van niet geregistreerd.

Sonja van ellen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ha @Josses008K, welkom! Wat is er precies aan de hand? Jouw simkaart werkt niet meer? Wat is er mee gebeurd? Je kunt zelf gemakkelijk via MijnKPN een nieuwe simkaart aanvragen. Die heb je dan binnen twee werkdagen in huis. Als wij iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Bedankt voor je reactie. Vandaag zou mijn simkaart geupdated worden. Dat is ook gebeurd, maar kreeg een melding dat hij niet geactiveerd was. Kreeg een advies om de mobiel opnieuw te starten. Na een keer of vier is dit inmiddels gedaan en hij werkt nu weer zonder problemen. Nogmaals dank voor de reactie, maar inmiddels opgelost

Admin update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.


Heel fijn dat het opgelost is! Bedankt voor jouw terugkoppeling en mochten er nog vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden!