Skip to main content

Vanmorgen herkende mijn telefoon ineens mijn simkaart niet meer, ik heb alle stappen gezet (aan/uitzetten, instellingen) maar het lijkt niet goed te komen. Omdat de simkaart eruit is kan ik uiteraard niet bellen of Sms’en. De chatbot biedt aan dat ik teruggebeld kan worden maar dit lukt uiteraard niet op het moment. Om over te zetten naar een E-sim moet ik de code invoeren die ik per sms ontvang- die krijg ik door het niet herkennen van de simkaart ook niet te zien. beetje vastgelopen gedoe dus waarvan ik niet weet hoe ik het kan doorbreken zodat ik toch weer mijn sim aan de praat kan krijgen, wie heeft er tips? een tip om KPN online te bereiken is ook al welkom want ik kom op dit moment nergens door heen

Hoi @Lisa Verhaeghe 

Het beste en tevens ook het snelste is om naar een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs te gaan.
Daar kunnen ze je direct met dit probleem helpen, waarna je al bellend de winkel verlaat.

Wil je een Esim op je toestel, geen probleem ook daarmee kan de KPN medewerker in de winkel jouw mee helpen.

Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar de winkel, want daar wordt namelijk om gevraagd ter verificatie.

Hoi @Lisa Verhaeghe, welkom op onze community!

Ik zie al wel een goede tip staan van Michel. De winkel is vaak wel de makkelijkste optie als bellen niet mogelijk is.
Is het inmiddels gelukt?

Reageer