Skip to main content

Beste kpn'er,

 

Heb net m'n kpn-microsim in een tijdelijk ander toestel geplaatst. Een Samsung Galaxy s3. De microsim in het juiste slot, maar telefoon geeft aan dat er geen simkaart inzit. Vervolgens krijg ik de micro sim er niet meer uit. En bel ik telefonisch onbereikbaar.

Wat te doen?

  • Nieuwe simkaart bestellen
  • Naar een kpn-winkel gaan voor assistentie
  • .…

Ik lees graag jullie advies.

 

Met vriendelijke groet,

 

Peter ten Cate

Hallo @Petertc 

 

Zit de SIM kaart er wel diep genoeg in, je moet hem naar binnen drukken tot hij erin klikt.

Om hem te verwijderen moet je hem eerst naar binnen drukken tot je een klik hoort en daarna loslaten, dan zou hij ver genoeg naar buiten moeten komen om hem te kunnen verwijderen.

 

Als hij dan nog steeds vast zit kan je het beste even langs een KPN winkel gaan, mocht er een nieuwe simkaart nodig zijn dan kan je die daar ook krijgen.

 


Hoi @Petertc, welkom op ons forum!
Is het met de tip van @GeSp hierboven nog gelukt de simkaart er goed in te krijgen?
De winkel is inderdaad ook altijd wel een goeie, daar kunnen ze even met je meekijken en je eventueel aan een nieuwe simkaart helpen.

Andere manieren om aan een nieuwe simkaart te komen kun je hier vinden: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!