Skip to main content

Ik heb een simonly ontvangen maar is het niet zo dat dat aan de deur wordt af gegeven?? Ik heb 't namelijk in mijn brievenbus gekregen! Ook was de evenlop niet goed afgesloten en wanneer het bij de verkeerde in brievenbus was gekomen kan deze gebruik er van maken op mijn kosten dus is dat niet erg slim! 

Ik heb al contact gehad gisteren om 't te annuleren maar 't was al te ver in het systeem.  Gaat alle producten naar 1 en dezelfde adres? Zoniet.... Kan ik het juiste adres waar ik de simkaart kan sturen oftewel retourneren?? 

Hoi @Dorathea. Het klopt dat jouw SIM-kaart via de brievenbus wordt bezorgt en dat je hiervoor niet thuis hoeft te zijn. Bij een nieuw nummer is jouw aansluiting direct actief na bevestigen. Bij nummerbehoud wordt het pas actief na de overstapdatum en moet de simkaart ook bevestigd worden. Als het abonnement inmiddels al actief is, dan kan je het helaas niet meer annuleren. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Beetje late reactie na 4 dagen!!!  Is allang geregeld... 


Het is op dit moment erg druk op het KPN Forum, vandaar mijn late reactie. Fijn dat het inmiddels geregeld is.:relaxed:


Reageer