Skip to main content
Beantwoord

Simonly abbonnement werkt niet in mijn router.

• December 24, 2022
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Mydreamstores Mds
Nieuwkomer

Er word om een wachtwoord gevraag van de simkaart 0000 dan pas kun je in de sim gebruiken.

als ik deze sim in mijn router doet kan ik nergens 0000 intypen dus de sim word niet geactiveerd voor gebruik.
Probeer mij aub geen uitleg te geven wat ik mag en dat het niet kan. we leven al in moeilijke tijden alles is duur geworden.
Ik verzoek u aub alleen antwoord te geven als u het weet.

Beste antwoord door RBxx

Stop de simkaart even in een telefoon en zet daarmee de sim pincode controle uit. Dan is deze beveiliging uitgeschakeld en wordt er niet meer naar de pincode gevraagd, ook niet in de router.

Voor het voorkomen van eventueel misbruik ben je dan zelf verantwoordelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 24, 2022

Stop de simkaart even in een telefoon en zet daarmee de sim pincode controle uit. Dan is deze beveiliging uitgeschakeld en wordt er niet meer naar de pincode gevraagd, ook niet in de router.

Voor het voorkomen van eventueel misbruik ben je dan zelf verantwoordelijk.

Mydreamstores Mds
Nieuwkomer

Je bent geweldig, hartelijk dank. Van mij mag je leraar worden. ik ben zeer tevreden over je uitleg.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 25, 2022

Graag gedaan. Fijne feestdagen !!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 25, 2022

Je bent geweldig, hartelijk dank. Van mij mag je leraar worden. ik ben zeer tevreden over je uitleg.