Skip to main content
Ik heb in maart een sym only abonnement gekozen bij jullie en deze gaat as 27 Juni 2019 in.. hij loopt dus nog niet officieel.. nu is mijn vraag kan ik het nog omzetten naar een abonnement met telefoon, ik heb hier 1 maand geleden over gebeld en toen gaven jullie aan dat er binnenkort de mogelijkheid komt om dit te kunnen doen bij een lopend abonnement.. mijn vraag is, is er al meer over bekend vanaf wanneer dat dit mogelijk wordt gemaakt?

Want ik zou heel graag mijn sym only abonnement nog willen wijzigen.. of als het abonnement ingaat te kunnen wijzigen..

Graag hoor ik of dit mogelijk is..



met vriendelijke groet Love Heals All Things
Hallo @Love Heals All Things Het is inderdaad mogelijk om je Sim Only-abonnement om te zetten naar een abonnement mét toestel. Dus dat is goed nieuws. Echter: er zijn een aantal voorwaarden en één er van is dat je wel minimaal drie maanden in je Sim Only-contract moet zitten. Voor jou betekent dit dus dat je het kunt laten omzetten, maar wel pas eind september. De verlenging die je in maart gedaan hebt (en die 27 juni ingaat) valt nu niet meer te annuleren. 😞
Dankjewel Bart voor je reactie..

Helemaal goed... Ga ik het eind september proberen...

Kan ik dit tzt online regelen of moet ik daarvoor contact opnemen met de klantenservice?
Graag gedaan, @Love Heals All Things Het kan online in de zin dat je het op dit Forum kan navragen! Bellen met de klantenservice mag uiteraard ook.

Reageer