Skip to main content

Sinds laatste week mei 2024 zijn de zenders / ontvangers van het mobiele netwerk hier vlakbij vervangen.

Sinds die tijd kan ik niet meer normaal gebeld worden in / om en rond mijn woning, waar dit alles voorheen geen probleem was.

Iemand gaat mij bellen en dan neem ik op, hoor de stem van de andere kant maar mij horen ze niet.

Dacht eerst zal aan mijn redelijke nieuwe iPhone 15 pro liggen maar ik heb de sim overgezet in mijn oude iPhone 11 pro en probleem is het zelfde, zowel binnen als buiten maar 1 klein streepje ontvangst.

Het is zoals gewoonlijk eigenlijk bij KPN weer geen verbetering maar weer een verslechtering.

Wie heeft er in deze regio 3315 ook last van (gaat om de verbinding met de zendmast op de Dudok-senioren complex bij het station.

Beste @jvtoorn, wat rot dit! Heb je op kpn.com/storingen gekeken of deze verstoring bekend is bij ons? Mocht dit zo zijn, dan werken we er hard aan om dit op te lossen. Als het niet bekend is, dan adviseer ik je om te bellen met mijn collega's via 0800-0402. Als je dit via Bellen via Wifi doet, dan zou je geen problemen moeten ervaren. Mijn collega's kunnen met je meekijken en eventueel een ticket voor onze technische dienst aanmaken.


Ik heb dezelfde klachten maar een oplossing ho maar wel op tijd de rekening afschrijven en als je helpdesk spreekt hoor telkens wat anders van het is je telefoon of je instellingen  zijn niet goed. In de kpn winkel herkende ze het probleem gelijk “ u woont vast in de postcodes 3315” antenne problemen. Het ligt aan de kpn en niet aan uw toestel.

Het is nog steeds niet opgelost! 


Ben er ondertussen achter dat er werkzaamheden deze week worden uitgevoerd.

Zie afbeelding, alleen is het bijna 8 juni en nog steeds is er slechte ontvangst, ben er wel klaar mee geloof ik,

Ik was sowieso klaar met KPN en hun prijzen, gelukkig over 2 weken ben ik overgezet en klaar met alle problemen, heb paar weken geleden toen het eindelijk kon al opgezegd.

Als je een week mobiel niet bereikbaar bent, want dat is het toch als je gebeld wordt en ik hoor de andere kant wel, maar de andere kant hoort mij niet, zou er gewoon een compensatie gegeven moeten worden zonder mensen eerst moeten klagen, vorige maand was het ook al een week het zelfde probleem.

Je moet eerst zelf klagen voor kpn iets onderneemt terwijl ze wel weten dat dit probleem er is.

Als je goed leest staat er misschien een vertraagde internet verbinding, dat is dus internet en niet het bellen zelf, ik ben bang dat het weer eens ipv van stap vooruit het er weer 2 achteruit is.

Mijn buren en een vriend van mij die hier in de buurt woont hebben ook kpn mobiel en het zelfde probleem.

Als het morgen (zaterdag) nog zo is zal ik een compensatie eisen omdat ik gewoon geen gebruik kan maken van mijn abonnement ( ik werk niet meer en ben dus hele dagen thuis).

 

 


Volgens de helpdesk weer een nieuw probleem bekent maar oplossing datum onbekend. 
weer een makkelijk antwoord maar geen oplossing, dan wordt er de suggestie gewekt ga dan naar een ander zo’n overstap duurt weken geen oplossing 


Wij hebben ook nog steeds problemen vandaag met bellen op 3315AR en zijn niet de enige kpn abbonee in deze omgeving die er last van hebben.

En als je net als gister het probleem heb dat een arts je niet hoort weet je pas echt hoe groot het probleem is.

Begin het nu toch wel echt zat te worden al een week lang storing.

 


Weet niet of er verband is maar ik heb sinds een paar dagen geen of slecht 4g ontvangst op mijn volkstuin langs de Provinciale weg.


Ook ik woon in 3315 gebied en als ik gebeld wordt hoor ik de mensen maar zij mij niet.  En ook ik moet door artsen gebeld worden wat zeer storend is. Ook worden we deze week gebeld over een examenuitslag dat is dan lekker als je niet gebeld kan worden. Kpn zegt ja storingsdienst zal je bellen misschien evt een nieuwe simkaart. Ben niet gebeld en lijkt  mij zoals ik dit hier lees ook niet het probleem. Dit alles is al 3 weken gaande sinds die nieuwe werkzaamheden in de buurt. Nu kan ik ook buiten bijna niet meer appen. 

Ik betaal toch best veel geld voor mijn abonnement dus dan moet die ook werken. Ik kan ook niet overstappen ivm een 2 jarig contract. Dus hoe gaan ze dit oplossen...


@Piep de boosdoener zou de mast op het Dudok-erf moeten zijn dus zou zomaar kunnen.

De volkstuinen liggen in het midden van 3 antennes die van Fc Dordrecht stadion, Vijverlaan-Dubbeldam en Dudok-erf- Stadspolders waarvan laatstgenoemden het dichtstbij is denk ik zo. 

Vind dit toch wel veel te lang duren en mag nu toch wel opgelost worden vind ik.

Iedereen hier in de buurt die we kennen met een KPN sim die in de buurt woont of bezoekt heeft er last van.

@Hays Is niet best idd vooral als het iets medisch is en stel je voor als er een noodgeval is en de hulpdiensten je niet kan horen of andersom.

@Kpn Neem aan dat KPN met compensatie over de brug gaat komen zoals een maand geen mobiele abbo kosten bijv ?


Hier ook problemen met bellen en gebeld worden. Al ongeveer 3 weken. 

Wel een compensatie gehad van KPN maar t probleem is nog niet opgelost erg vervelend als je belangrijke telefoontjes verwacht. 

KPN wat wordt hier aan gedaan en hoelang gaan deze problemen nog duren?


Beste allemaal, op het moment dat er werkzaamheden zijn geweest, kan het een paar dagen duren voordat het weer goed werkt. Ik zie op dit moment geen verstoringen gemeld op de betreffende postcode, dus het zou (zeker in de loop van deze week) toch weer naar behoren moeten werken. Mochten jullie klachten blijven ervaren, neem dan telefonisch contact met ons op via 0800-0402. Dat kan bijvoorbeeld ook via ‘Bellen via wifi', wat je in je toestel in kan stellen. Mijn collega's van de technische dienst kunnen dan onderzoeken wat er aan de hand is. Des te meer klachten er binnenkomen, des te duidelijker het signaal dat er iets aan de hand lijkt!


Een paar dagen ?

Dit was al vanaf ongeveer 20 mei en heel veel mensen uit de buurt die contact hebben opgenomen met KPN en dan te horen kregen dat er aan gewerkt wordt.

Rest mij nog de vraag:

KPN heeft een storings pagina waarop je kan kijken d.m.v. postcode of er een storing is maar waarom is er nooit iets op terug te vinden als er overduidelijk een storing is of werkzaamheden zijn ?

Heb dit nu meerdere keren meegemaakt.

Vandaag niks gemerkt van de storing maar kan morgen ineens weer anders zijn zoals de afgelopen weken vaak het geval was maar laten we om het maar positief te houden vanuit gaan dat het nu opgelost is.

grt

 

 


Beste allemaal, op het moment dat er werkzaamheden zijn geweest, kan het een paar dagen duren voordat het weer goed werkt. Ik zie op dit moment geen verstoringen gemeld op de betreffende postcode, dus het zou (zeker in de loop van deze week) toch weer naar behoren moeten werken. Mochten jullie klachten blijven ervaren, neem dan telefonisch contact met ons op via 0800-0402. Dat kan bijvoorbeeld ook via ‘Bellen via wifi', wat je in je toestel in kan stellen. Mijn collega's van de technische dienst kunnen dan onderzoeken wat er aan de hand is. Des te meer klachten er binnenkomen, des te duidelijker het signaal dat er iets aan de hand lijkt!

Allemaal leuk en aardig, maar als je sms krijgt dat het tot 7 juni zou duren dan moeten ze een andere sms sturen dat het ook nog langer kan zijn, bij mij werkte het zelfs maandag morgen nog steeds niet.

Maar nogmaals ik ben klaar met KPN, ik moet nog even een dag of 10 volhouden en dan ben ik weg met mijn mob. abo., ik was er sowieso al klaar mee, de arrogantie waarmee ze zich voordoen, pff nee ik ga zelfs niet meer vragen om een compensatie, ben gewoon blij dat het bijna klaar is.

Mijn partner zit al ruim een half jaar bij de provider waar ze totaal nog geen problemen heeft gehad, en voor een prijs, minder dan de helft voor vergelijkbaar bij kpn.

Dus mijn tip, mensen ga om je heen kijken, het scheelt echt veel geld en werkt ook allemaal prima, niet in de bangmakerij geloven dat het ergens anders slechter is, echt niet waar!


Kpn heeft het beste mobiele netwerk werk ter wereld volgens recent onderzoek @jvtoorn dus ik blij lekker zitten. Overigens dat verhaal over minder dan de helft van de prijs zou kunnen maar dan is de snelheid daar waarschijnlijk ook naar.


Kpn heeft het beste mobiele netwerk werk ter wereld volgens recent onderzoek @jvtoorn dus ik blij lekker zitten. Overigens dat verhaal over minder dan de helft van de prijs zou kunnen maar dan is de snelheid daar waarschijnlijk ook naar.

Snelheid is voor mij niet belangrijk, ik moet kunnen bellen en af en toe eens even wat opzoeken.

Ik zie het bij mijn partner, die heeft het nu ruim een halfjaar werkt gewoon goed, ik in het buitenland geen problemen gehad, zelfs niet in aan de overkant van de grote plas werkt het gewoon goed.

Toen ik twee jaar terug op Jamaica was, kon kpn niet verklaren hoe ik toch data had verbruikt terwijl alles uit stond, en met alles uit was ook alles uitgeschakeld, alleen de wifi van het resort gebruikte ik.

Gaat niet om het geld maar iedere dag zou ik iets data hebben gebruikt, kpn kon er geen verklaring voor geven ;o)

 

Hier kan je het terug lezen, ra ra hoe kan het, je schakelt de lamp uit en toch volgens energie leverancier brand deze af en toe, zelfs als je zelf slaap ha ha ha echt waar ;o)

 


Reageer