Skip to main content

Goedemorgen,

sinds enige tijd heb ik zelf en alle KPN mobiele gebruikers die ik ken in postcode gebied 8223 een zeer slecht bereik. wellicht is er iets met de zendmast aan de hand…. Hoor graag

groet Schlep

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hey @Schlep! Wat irritant zeg. De dekkingskaart doen geloven dat er voldoende 4G dekking is (zie: dekkingkaart). Ik zoek graag voor je uit wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Om in de tussentijd beter bereikbaar te zijn kun je, mits je toestel compatible is, wifi-bellen instellen. 


Ook ik woon in postcodegebied 8223 en tot op vandaag nog steeds geen bereik of hooguit 1 streepje. Er schijnt iets aan de hand te zijn met de electriciteit van een mast voor dit gebied maar dit duurt nu al weken en is nog steeds niet opgelost. Er is ook geen datum bekend wanneer de oplossing er wel is. Mijn toestel werkt gelukkig wel op bellen via wifi maar het toestel van mijn man wordt helaas niet ondersteund.


Hi @Pegoza! Ik heb even gecontroleerd en het klopt wat je zegt. De oorzaak van het probleem zit in de energievoorziening. Wij zijn afhankelijk van de oplospartij.Â