Skip to main content

Sinds enkele dagen kan ik 1 iemand niet meer bellen. Deze persoon heeft mij niet geblokkeerd. 

Hallo @Kiesjter Mo ,

Als je heel zeker weet dat die persoon jou niet per ongeluk heeft geblokkeerd voor binnenkomende telefoontjes………. 

Dan heb ik hieronder nog iets dat bij iemand anders de oplossing bleek : 

 

Ga naar instelling, dan verbindingen daarna mobiele netwerken en dan bellen via 4g of 5G uitzetten en netwerkmodus op 4g/3g/2g (automatische verbinding) en dan werkt het weer.  


Kijk ook eens of je anoniem bellen aan hebt staan, dan zend je geen nummer mee en als de ontvanger onbekende nummers geblokkeerd heeft, krijg je ook geen verbinding @Kiesjter Mo 

 


Welkom op de community @Kiesjter Mo, Noordzee en N.N. hebben je al een paar tips gegeven hiervoor. Heb je die dingen al kunnen proberen?

Als dat geen verbetering blijft en je kunt dat nummer nog steeds niet bereiken kan je ons bellen op 0800-0402. Een collega kan dan met je meekijken en indien nodig een melding aanmaken naar de technische dienst.


Is het nummer wat je belt onlangs geporteerd ? Van aanbieder veranderd dus ?
Hier op te zoeken :
https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers-zoeken


Hallo @Kiesjter Mo ,

Als je heel zeker weet dat die persoon jou niet per ongeluk heeft geblokkeerd voor binnenkomende telefoontjes………. 

Dan heb ik hieronder nog iets dat bij iemand anders de oplossing bleek : 

 

Ga naar instelling, dan verbindingen daarna mobiele netwerken en dan bellen via 4g of 5G uitzetten en netwerkmodus op 4g/3g/2g (automatische verbinding) en dan werkt het weer.  

@Kiesjter Mo 

Is het zo gelukt? 
 

Zo niet, Dan kun je voor hulp bellen met 0800-0402. 


Ik neem aan dat het een nummer is in je lijst met contactpersonen.
Verwijder deze hier uit, en probeer het nummer handmatig in te tikken.
Kijk of dat werkt.


Reageer