Skip to main content
Beantwoord

Sinds kort krijg ik 30 GB extra, hou ik dit of vervalt het weer?

• May 20, 2025
  • 12 reacties
  • 355 keer bekeken

Hallo, sinds een paar maanden krijg ik 30 gb extra bij mijn bundel. Is dit tijdelijk of krijg ik die zolang ik bij kpn blijf? Mijn contract is afgelopen dus ik kan een nieuw abonnement afsluiten. Vervallen dan die extra 30 gb?

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@Renate10 , heb je meerdere abonnementen op je adres? Kan het zijn dat je data daarom verdubbeld wordt? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Hallo ​@Renate10 , heb je meerdere abonnementen op je adres? Kan het zijn dat je data daarom verdubbeld wordt? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 20, 2025

Hallo ​@Renate10 

Ik vermoed dat je dit abonnement al een tijdje hebt. Klopt dat?

KPN heeft deze extra data volgens mij toegevoegd om oude abonnementen weer een beetje bij de tijd te brengen wat betreft prijs/MB’s, maar dit geldt alleen voor het lopende abonnement.

Als jij nu dit abonnement verlengt naar een nieuw abonnement gelden nieuwe voorwaarden en raak je de extra’s van het oude abonnement kwijt.

• May 20, 2025

Hallo ​@Renate10 

Betaal je nu ook € 1,25 meer per maand?

Een tijd geleden hebben heeft KPN dat ongevraagd gedaan bij sommige abonnementen: https://www.kpn.com/service/mobiel/extradata?campaignid=so:c=merk-community

Het is permanent zolang je niets aan je abonnement veranderd, als je verlengt dan vervalt de 30GB extra data.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Interessant! 

Ik overweeg om een nieuw abonnement af te sluiten maar denk nog even na vanwege de aantrekkelijke hoeveel gb's die ik in de zomer kan gebruiken.

Het abonnementsgeld is inderdaad iets verhoogd. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 20, 2025

Beste ​@Renate10 , kijk ook eens bij Simyo, volle dochter van KPN.

Als je ook een thuisabo bij KPN hebt, aantrekkelijke bundels voor zeer aantrekkelijke tarieven.

• May 20, 2025

Interessant! 

Ik overweeg om een nieuw abonnement af te sluiten maar denk nog even na vanwege de aantrekkelijke hoeveel gb's die ik in de zomer kan gebruiken.

Hoeveel betaal je nu per maand?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 20, 2025

Mijn abonnement was 10 GB voor bijna € 19.

Dat verdubbelde door internet thuis erbij, dus 20 GB

Eind vorig jaar kreeg ik ineens er 10 GB bij voor € 1,25, ook dat verdubbelde

Dus nu heb ik 40 (!) GB voor net iets meer dan € 20,--. 

Best aantrekkelijk, vind ik.

Ik krijg dit nooit meer terug momenteel. Want die extra voor 1,25 vervalt weer bij wijzigen naar nieuw abonnement.

Dan heb ik 30 GB voor € 21,--. Ietsje duurder dan ik nu heb en minder GB

Of 16 GB voor € 18,50. Nou, ook niet aantrekkelijk bij mij nu in verhouding.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Interessant! 

Ik betaal €22,18  voor 12 gb en 150 sms/bel

En nu dus 30 gb extra!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Mijn abonnement was 10 GB voor bijna € 19.

Dat verdubbelde door internet thuis erbij, dus 20 GB

Eind vorig jaar kreeg ik ineens er 10 GB bij voor € 1,25, ook dat verdubbelde

Dus nu heb ik 40 (!) GB voor net iets meer dan € 20,--. 

Best aantrekkelijk, vind ik.

Ik krijg dit nooit meer terug momenteel. Want die extra voor 1,25 vervalt weer bij wijzigen naar nieuw abonnement.

Dan heb ik 30 GB voor € 21,--. Ietsje duurder dan ik nu heb en minder GB

Of 16 GB voor € 18,50. Nou, ook niet aantrekkelijk bij mij nu in verhouding.

Dan blijf je wel! Ik heb ook zitten rekenen en krijg nooit meer zoveel GB voor wat ik nu betaal: 12 + 30 extra en 150 bel/sms voor €22,18

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Nee ik heb maar 1 abonnement.  Ik begrijp nu dat het een aktie is om klanten waarvan het contract is verlopen te binden met extra gb's

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Beste ​@Renate10 , kijk ook eens bij Simyo, volle dochter van KPN.

Als je ook een thuisabo bij KPN hebt, aantrekkelijke bundels voor zeer aantrekkelijke tarieven.

Zal ik eens doen

• May 20, 2025

Ik betaal €22,18  voor 12 gb en 150 sms/bel

En nu dus 30 gb extra!

Voor € 22,50 heb je Unlimited50. Dat is nu nog iets duurder. Maar over een paar maanden krijg je inflatiecorrectie. Dan ga je over de € 22,50 heen. Kijk dan nog eens zou ik zeggen.