Skip to main content

ik heb misschien een rare vraag/opmerking, maar ik hoop misschien op een duidelijk antwoord. 4 jaar lang een iphone 7 gehad en daarbij een Nokia zodat ik op het werk wel bereikbaar was en die gsm was klein zodat ik er geen last van had met werk. Ik heb een duo simkaart, dus iphone uit en Nokia aan. In de pauze de Nokia uit en de iphone aan. Gaat 4 jaar goed en dan geeft de iphone 7 ineens aan: geen service. Via iemand anders een andere iphone 7 gekregen en probleem verholpen tot vorige week. Dus het heeft weer 2 jaar goed gewerkt. In mijn omgeving zijn er meerdere mensen met een iphone en die gsm gaan 5/6 jaar mee zonder problemen. Zij hebben echter GEEN duo simkaart. Nu is mijn vraag: Ligt dat aan de duo simkaart? Of is het gewoon puur toeval? Wie weet dit?

Ik kwam je topic tegen en ik moet je eerlijk bekennen dat dit mij totaal niet bekend voorkomt. Het is in feite niet anders dan een normale simkaart en er is dan op netwerkniveau een check welk toestel actief is. Maar het blijft wel apart inderdaad.