Skip to main content
Beantwoord

Sinds kort wegvallende gesprekken op Samsung Galaxy A34

• January 7, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik ervaar ook sinds kort problemen met het netwerk bereik op mijn Samsung A34. Als ik aan het bellen ben worden gesprekken ineens beeindigd. Ik zie maar 1 of 2 streepjes bij het netwerksymbool. Ik vraag mij af of het niet door een (slechte) software uodate komt.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Jodokus17, is natuurlijk erg lastig als telefoongesprekken zomaar worden gestopt. Wat de oorzaak hiervan is, is via deze weg lastig te zeggen. Het beste kan dit worden onderzocht door onze technische dienst van het mobiele netwerk. 

Als je contact opneemt met de klantenservice, kan er een melding worden aangemaakt door de collega. Deze melding zal dan vervolgens worden onderzocht door de technische dienst en zullen zij de oplossing voor jou aanbieden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Hallo ​@Jodokus17, is natuurlijk erg lastig als telefoongesprekken zomaar worden gestopt. Wat de oorzaak hiervan is, is via deze weg lastig te zeggen. Het beste kan dit worden onderzocht door onze technische dienst van het mobiele netwerk. 

Als je contact opneemt met de klantenservice, kan er een melding worden aangemaakt door de collega. Deze melding zal dan vervolgens worden onderzocht door de technische dienst en zullen zij de oplossing voor jou aanbieden.