Sinds ergens midden januari doet mijn simkaart het niet. Ik kon niet gebeld worden, ik kan niet bellen (tenzij over wifi) en internet buiten de wifi stopte er ook mee. Ik had nog een tweede telefoon die e-sim compatible is, dus ik besloot over te schakelen naar die telefoon en een e-sim te activeren. Geen effect. Daarna heb ik via de klantenservice een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen en weer in mijn oude telefoon gedaan. Dat leek te helpen (achteraf twijfel ik of ik wifi niet gewoon aan had staan), en in mijn enthousiasme schakelde ik weer over naar mijn nieuwe telefoon en activeerde e-sim. Weer geen netwerk. Ik begon te twijfelen en bestelde zelf opnieuw een plastigen simkaart. Binnengekregen, in de telefoon gedaan en geactiveerd. Weer geen bereik. Ik betaal nu al meer dan een maand voor een abonnement dat niet werkt. Bellen met klantenservice gaat ook niet meer. Ik sta op het punt om het hele abonnement maar gewoon op te zeggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.