Skip to main content
Beantwoord

Sinds mei aan het wachten op uitbetaling bonus vanuit Recommerce

• July 31, 2025
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb 3 mei een telefoon 16 pro Max gekocht ik zou 100 € bonus krijgen ik ben al maanden bezig dit te krijgen dat moet via Recommerce  kan niet begrijpen dat kpn daar mee in zee gaat echt heel slecht antwoorden bijna niet en heb nog steeds geen geld gekregen in de winkel van kpn zijden ze al dat het een heel lastig proces zou zijn

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@PedroMoll en ​@MarianneSTH, welkom op onze community! Wat vervelend dat het zo stroef loopt. Ik vrees dat ik er niet echt n ander antwoord voor heb dan mijn telefonische collega's. Deze acties lopen via Recommerce, wij hebben daar verder geen invloed op.

Je kunt Recommerce bereiken via het online contactformulier

5 reacties

• Nieuwkomer
  • August 1, 2025

Hier hetzelfde probleem. Eind mei de telefoon gekocht en de 100,00 bonus niet ontvangen. De communicatie met Recommerce loopt moeizaam. Die geven aan dat KPN de aankoopbon moet valideren.

Vanmorgen contact gehad met KPN en die geven aan dat dat onzin is.

Maar leggen het probleem neer bij Recommerce. 

Ook ik vindt dit van KPN zeer kwalijk. Ik koop bij KPN een telefoon met deze actie. Zij zijn verantwoordelijk. 

En als ik nu andere berichten op internet lees graag ik me af of het goed komt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Hoi ​@PedroMoll en ​@MarianneSTH, welkom op onze community! Wat vervelend dat het zo stroef loopt. Ik vrees dat ik er niet echt n ander antwoord voor heb dan mijn telefonische collega's. Deze acties lopen via Recommerce, wij hebben daar verder geen invloed op.

Je kunt Recommerce bereiken via het online contactformulier

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 4, 2025

Waardeloze reactie wie heeft er Recommerce ingeschakeld voor ze diensten uit te voeren  ik wil niks meer met hen te maken hebben en zeg zo vlug mogelijk ook alles van kpn op

• Nieuwkomer
  • August 4, 2025

Ze zijn amper bereikbaar via het contactformulier. Reageren traag. Zouden de betreffende persoon contact op laten nemen en dan blijft het stil.

Vorige week weer door mij gereageerd maar nog geen antwoord.

• Nieuwkomer
  • August 7, 2025

Na heel wat geduld en berichten over en weer is het bij mij uitbetaald.