Sinds mei 2024 heb ik herhaaldelijk problemen met mijn bereik en heb ik inmiddels al 12 klachten gemeld. Telkens ontving ik een bevestiging via sms dat men bezig was met mijn zaak. Vandaag ben ik opnieuw naar de KPN-winkel in Almere gegaan, waar ik gelukkig een behulpzame medewerker trof die zijn best deed om te helpen. Hij heeft contact opgenomen met de senior klantenservice en mijn situatie uitgelegd. Echter, het antwoord dat ik kreeg was bijzonder teleurstellend: men gaf aan dat er geen garantie meer was omdat mijn contract in augustus 2024 afliep, wat ik niet terecht vind aangezien de problemen al sinds mei spelen. De reactie was verder dat ik 'pech' had, en dat ik maar zou moeten overwegen om over te stappen. Er werd zelfs gesuggereerd dat het probleem waarschijnlijk aan mijn antenne ligt, zonder enige concrete oplossing of bereidheid om mee te denken.
Het is bijzonder frustrerend om als klant van 13 jaar zo behandeld te worden. Na wekelijks bellen met klachten krijg ik gewoon de deur gewezen, zonder dat er serieus naar mijn probleem wordt gekeken. Het lijkt erop dat mijn loyaliteit en geduld niet worden gewaardeerd, wat me alleen maar teleurstelt. gaat om een samsung galaxy ultra 22