Skip to main content
Vraag

Sinds mei problemen met mobiele verbinding en na 12 klachten nog steeds niks verder

• 15 januari 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Sinds mei 2024 heb ik herhaaldelijk problemen met mijn bereik en heb ik inmiddels al 12 klachten gemeld. Telkens ontving ik een bevestiging via sms dat men bezig was met mijn zaak. Vandaag ben ik opnieuw naar de KPN-winkel in Almere gegaan, waar ik gelukkig een behulpzame medewerker trof die zijn best deed om te helpen. Hij heeft contact opgenomen met de senior klantenservice en mijn situatie uitgelegd. Echter, het antwoord dat ik kreeg was bijzonder teleurstellend: men gaf aan dat er geen garantie meer was omdat mijn contract in augustus 2024 afliep, wat ik niet terecht vind aangezien de problemen al sinds mei spelen. De reactie was verder dat ik 'pech' had, en dat ik maar zou moeten overwegen om over te stappen. Er werd zelfs gesuggereerd dat het probleem waarschijnlijk aan mijn antenne ligt, zonder enige concrete oplossing of bereidheid om mee te denken.

Het is bijzonder frustrerend om als klant van 13 jaar zo behandeld te worden. Na wekelijks bellen met klachten krijg ik gewoon de deur gewezen, zonder dat er serieus naar mijn probleem wordt gekeken. Het lijkt erop dat mijn loyaliteit en geduld niet worden gewaardeerd, wat me alleen maar teleurstelt. gaat om een samsung galaxy ultra 22

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 januari 2025

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie dit gesprek kunnen verifiëren bij de desbetreffende winkel, omdat er aan de andere kant van de lijn serieus werd gezegd dat ik 'lekker' moest overstappen. Wat gebeurt er dan met de diensten die ik sinds mei niet heb kunnen gebruiken, en de kosten die ik daarvoor heb betaald? En hoe zit het met mijn combinatiekorting? Wat als ik met bewijs kom dat het probleem niet aan mijn antenne ligt?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 2669 reacties
  • 17 januari 2025

Hoi ​@tomvro. Welkom op de KPN Community! Al is dit meer een schreeuw voor hulp waarschijnlijk. Je zit in een lastige situatie met je toestel, dus ik begrijp wel dat je alles aangrijpt om geholpen te worden. 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niets meer kan dan de klachtenafdeling voor je kan doen. Ik zie inderdaad dat er al verschillende klachten zijn aangemaakt en eigenlijk elke keer komt daar uit dat je dient te spreken met de Technische Dienst. Zij zijn de partij die kunnen onderzoeken of iets speelt met jouw verbinding en of dat verholpen kan worden. Nu is er in oktober een ticket aangemaakt, maar daar is uitgekomen dat er geen verstoring in het netwerk ontdekt kon worden. Ik kan niet goed zien of er hierover ook contact met jou is gelegd. Nu is in december weer een nieuwe ticket aangemaakt die nog open staat. Daar is men nog niet aan toegekomen. Wat ik voor jou kan doen is vragen aan de Technische Dienst of ze jouw laatste ticket met voorrang willen oppakken gezien hoe lang dit al loopt. Laat maar weten of je daar nog voor open staat. 

En we zijn zeker blij met klanten die ons al 13 jaar trouw blijven en ik vind het vervelend dat je nu sinds mei 2024 in deze situatie zit. Wat betreft een eventuele vergoeding over deze periode kan ik je alleen maar verwijzen naar onze klachtenafdeling. Zij kunnen dat bespreken met jou en eventueel daartoe overgaan. Na elke klachtenafhandeling krijg je een mail met daarin een terugbelnummer (en pincode) van deze afdeling. Je kunt het beste dan zelf even weer contact opnemen. 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic