Skip to main content

Hallo.

Hier ook een gedupeerde sinds mei. Ik had een Oppo find x5 lite. Dus geen IPhone! Maar wel dezelfde problemen. Ik heb mijzelf een Samsung s23 laten aansmeren, zou alles voorbij zijn. Maar het is alleen maar erger geworden. Als ik mijn mobiel opnieuw opstart heb ik 10 minuten internet. Thats it. Dus ik herstart mijn mobiel zo'n 20 keer per dag..... 

Ik heb Kpn zo'n 50 keer gebeld denk ik. Elke keer een ander persoon met een andere oplossing. En ze weten het allemaal heeeeeeeel zeker. Of, en dit is de grap, hebben nog nooit van dit soort problemen gehoord. 

Ik voel me machteloos en vecht tegen Goliath!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo ​@DeniseDenais wat voor jou de exacte status is van dit langslepende probleem kijk ik graag voor je na. Zou je jouw community profiel in willen vullen? 

Gedaan.  Ik heb 20 november en 3 dec gebeld. Beide hebben beloofd dat ik teruggebeld zou worden door ict. Ben nog nooit terug gebeld. Weer de zoveelste loze belofte. Ik was 3 dec in de kpn winkel in dukenburg Nijmegen. Werd hoogst onvriendelijk geholpen door Brian en nagepraat toen ik weg liep. Vond ik supervervelend! Deze jongen heeft mij vaker te woord gestaan. Altijd dezelfde arrogante houding. En dan stellig zijn over zijn mening, maar ik heb hem al eens bewezen dat hij geen gelijk heeft. Dan kan er nog geen sorry vanaf. Nee, ik ben wel klaar met Brian.

Reageer