Ik kom regelmatig voor hulpverlening in Oekraïne. Tot begin dit jaar ging dat prima mijn telefoon werkte normaal en ook had ik internet, ik heb een onbeperkt abonnement. Maar in maart en mei ondervond ik problemen met mijn data, ik kon geen verbinding krijgen met internet en was genoodzaakt om bundels te kopen. Na vele telefoontjes met de klantenservice krijg ik geen bevredigend antwoord. Volgens mij werkt de actie nog steeds en is verlengd tot eind augustus 2023.van de klantenservice krijg ik verschillende antwoorden. Je moet daar niet heen gaan, is gevaarlijk, Oekraïne hoort niet bij Europa, dus je moet gewoon betalen. Je hebt de bundel zelf gekocht en wat je koopt moet je betalen en een aantal malen weten ze geen antwoord en wordt de verbinding verbroken. Wie kan mij een duidelijk antwoord geven?
De situatie in Oekraïne gaat ons aan het hart. Daarom brengen we in ieder geval tot 2 april voor mobiel (bellen en sms) en vast bellen naar Oekraïne geen kosten in rekening*. Dat geldt voor onze consumenten en zakelijke klanten. Ook maken we voor onze klanten die in Oekraïne zijn roaming (bellen, data en sms) kosteloos.**
Update 27-03-2023: Deze actie is opnieuw verlengd, het blijft van toepassing tot in ieder geval 31 augustus 2023.
Mvrgr Arie 65