Skip to main content

Sinds de update naar OS 17.1.1 ondervindt ik netwerkproblemen en wil hij niet meer langdurig connecten met wifi netwerk thuis. Hij vindt hem maar maakt er geen gebruik van en disconnect daarna weer binnen een min. Hoe kan dit probleem opgelost worden. Door van vliegtuigmodus opnieuw in te schakelen werkt 4g even maar daarna functioneert hij niet meer.

is er een oplossing voor dit probleem?

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Welkom op het Forum van KPN @Rutger6 

Om netwerkproblemen op te lossen op je iPhone, kun je het beste de netwerkinstellingen op je iPhone 11 resetten, zodat alle netwerkinstellingen weer goed komen te staan, en eventuele fouten eruit gehaald worden.
 

De netwerkinstellingen reset je op de volgende wijze:

Als u iOS of iPadOS 15 of hoger gebruikt, tikt u op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Hierdoor worden niet alleen wifi netwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.

Nadat je iPhone 11 weer volledig is opgestart, moet je hem nog wel even opnieuw verbinden (met het wachtwoord) op je modem.

 

Laat even weten of het gelukt is, en alles weer werkt zoals je gewend was.


Ben deze week niet thuis. Kan het netwerk pas vrijdagavond testen. Heb hem geresset en 4G werkt op dit moment weer prima. Thx voor de hulp.

 

 


Ben deze week niet thuis. Kan het netwerk pas vrijdagavond testen. Heb hem geresset en 4G werkt op dit moment weer prima. Thx voor de hulp.

 

 

Hoi @Rutger6 

Ik heb je met veel plezier mogen helpen.
En hopelijk blijft alles nu weer goed werken, zoals je gewend was, anders hoor ik het nog graag van je.


Probleem is gelukkig opgelost, dank voor de tip


Probleem is gelukkig opgelost, dank voor de tip

Hoi @Rutger6 

Super fijn om te horen!!
Hopelijk komt het probleem nooit meer terug.