Skip to main content
Inmiddels meerdere jaren klant van KPN (tv en internet) waar ik zeer tevreden over ben. Sinds januari de overstap gemaakt naar KPN mobiel (en daardoor KPN compleet). Het internet op mijn mobiel is sindsdien waardeloos. Bellen of appen is geen probleem, maar surfen of fb duurt gewoon te lang voordat pagina’s verbinding. Dit probleem doet zich uitsluitend op mijn mobiel voor. Pak ik vervolgens de iPad of laptop (KPN compleet) of een andere telefoon (t mobile, maar WiFi via KPN) dan heb ik weer een perfecte WiFi verbinding (van KPN dus). Dit doet vermoeden dat het aan KPN mobiel ligt op mijn toestel.



Help! Wie kan dit voor mij controleren?



Het is dusdanig vervelend dat ik op punt sta KPN mobiel af te kopen en weer terug te gaan naar mijn voormalige provider.

Voor de duidelijkheid: met het toestel (iPhone 7) is niks mis.
Hallo @Manduc Dat is natuurlijk wel heel jammer. Ik kijk graag met je mee, maar ik heb ook een aantal vragen voor je.



Je hebt een slechte internetverbinding via je mobiele telefoon. Je geeft aan dat het met andere apparaten wél goed werkt, als je het over wifi hebt. Je wifi-verbinding is dus prima, behalve op je mobiele telefoon. Speelt dit alleen met wifi? Hoe is je verbinding als je op regulier internet met je telefoon? En heb je voldoende bereik?



Als dit alleen gaat om het wifi-signaal, dan zou ik het eerder zoeken in je telefoon. De verbinding via andere apparaten is tenslotte prima. Als het op meerdere locaties speelt, en het dus niet om wifi gaat dan kijken we uiteraard verder.



Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Manduc. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als ik je nog kan helpen lees ik het natuurlijk graag.

Reageer