Skip to main content

Sinds twee weken erg traag 5G netwerk

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 202 keer bekeken

thijs053_nl
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds 2 weken last van erg traag 5G netwerk. op mobiel data kan ik niets laden krijg standaard de melding geen internet. En op 4G wordt het niet veel beter. Heb ook bij andere klanten in de stad gevraagd en ook buiten de stad die hier geregeld komen en die zeggen ook dat ze in de stad Enschede netwerk problemen ervaren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

Ik merk dat ook omgeving Groningen 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@thijs053_nl. Wat vervelend dat je al twee weken last hebt van een traag 5G-netwerk en dat ook 4G niet veel beter werkt. Voor dit soort netwerkproblemen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen jouw situatie persoonlijk bekijken en je snel verder helpen met een passende oplossing. Daarnaast is het goed om te weten dat we de netwerkprestaties voortdurend monitoren en eventuele storingen of onderhoudswerkzaamheden zo snel mogelijk aanpakken. Mocht het probleem breder spelen, dan wordt er al actief aan gewerkt om dit te verhelpen.

thijs053_nl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 25, 2025

Hoi ​@thijs053_nl. Wat vervelend dat je al twee weken last hebt van een traag 5G-netwerk en dat ook 4G niet veel beter werkt. Voor dit soort netwerkproblemen raden we je aan om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen jouw situatie persoonlijk bekijken en je snel verder helpen met een passende oplossing. Daarnaast is het goed om te weten dat we de netwerkprestaties voortdurend monitoren en eventuele storingen of onderhoudswerkzaamheden zo snel mogelijk aanpakken. Mocht het probleem breder spelen, dan wordt er al actief aan gewerkt om dit te verhelpen.

Dan blijf ik iedereen bellen en wordt niets opgelost. Recent nog ervaring mee gehad dat KPN niet bereid is om alles op te lossen

Edit:

Ik heb sinds 20:00 uur al geen mobiel bereik meer ook niet na opnieuw opstarten. Echt wat is dit nou steeds voorn geklooi? Mag de klant opeens niet meer klagen zonder een storing te krijgen. Ik ga echt mijn contract ontbinden nu wegens geen levering service 😑

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@thijs053_nl Er was een landelijke storing met ons mobiel netwerk. Ik verwacht dat jij hier ook last van hebt gehad sinds gisteravond 20 uur. In het topic hieronder lees je hier meer over en geven we updates over deze storing

thijs053_nl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 26, 2025

​@thijs053_nl Er was een landelijke storing met ons mobiel netwerk. Ik verwacht dat jij hier ook last van hebt gehad sinds gisteravond 20 uur. In het topic hieronder lees je hier meer over en geven we updates over deze storing

Ik begin gek te worden van jullie storingen. Gemiddeld 2x per week compleet geen bereik. Het is zelfs zo erg dat ik al bij een andere provider een nood nummer heb genomen.