Skip to main content
Beantwoord

Sinds vandaag KPN Sim only, maar ik kan niet bellen of gebeld worden.Moet contact opnemen met provider?

• June 6, 2019
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Jolanda16
Nieuwkomer
Sinds vandaag KPN Sim only, maar bellen en gebeld worden lukt niet. Moet contact opnemen met provider?

Beste antwoord door Jolanda16

Oh sorry, ws je berichtje gemist. Is helemaal goed gekomen, ik moest inderdaad wachten op een sms’je . Bedankt in elk geval voor je hulp.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 6, 2019
Hoi Jolanda. Ben je overgestapt vanaf een andere provider naar KPN? Je krijgt dan namelijk een sms zodra het nummer daadwerkelijk wordt overgezet. Werkt de oude/vorige simkaart nog wel?

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 11, 2019
Ik heb niets meer van je gehoord @Jolanda16 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Jolanda16
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 11, 2019
Oh sorry, ws je berichtje gemist. Is helemaal goed gekomen, ik moest inderdaad wachten op een sms’je . Bedankt in elk geval voor je hulp.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 12, 2019
Geen probleem, zolang het maar is opgelost.🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.