Skip to main content
Vraag

Sinds vannacht wordt elk telefoongesprek afgebroken na 10 seconden

• January 1, 2026
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi, ik heb afgelopen nacht om 1:00 uur de politie gebeld, sindsdien als iemand mij belt of ik bel iemand wordt de verbinding na 10 seconden verbroken.

Hoe kan ik in contact komen met een medewerker van kpn via chat? Ik krijg een robot ervoor die niet begrijpt wat ik bedoel😅

Heb al aantal keer de telefoon opnieuw opgestart. Weet iemand wat ik kan doen?

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 1, 2026

Wat bij mij eergisteren hielp is 'bellen via wifi' uitzetten. (En inmiddels heb ik het weer aan 🤞)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 4, 2026

Hoi ​@Daniella0000, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is heel merkwaardig en goed dat je dit ook via deze weg aankaart! We zijn inmiddels een paar dagen verder, is dit probleem nog steeds actueel of is het inmiddels al weer verholpen? Mocht het probleem nog steeds spelen, heb je dan misschien de mogelijkheid om je simkaart eens in een ander toestel te testen? Wellicht dat we op de manier alvast de nodige zaken uit kunnen sluiten. En indien mogelijk, probeer ook de tip van ​@PeterG eens te proberen, baat het dan schaadt het ook niet! Hopelijk kun jij inmiddels gewoon weer bellen en gebeld worden zonder dat de verbinding na 10 sec wordt verbroken maar mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!