Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Hoi! Ik heb nu sinds ongeveer een week enorm slecht internet.. Op wifi werkt alles prima maar 4G is een drama: er staan vaak minder bereikstreepjes of zelfs een E, terwijl meerdere mensen op dezelfde plek als ik met ook kpn wel bereik hebben. Ook duurt het erg lang als ik mensen bel voordat hij overgaat en ik heb vaak als ik word gebeld en opneem dat ik dan niks hoor. 

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? 

Ik hoor het graag!

 

Groetjes Noëlle


Ik heb precies hetzelfde probleem zoals jij het beschrijft.
Gisteren een nieuwe simkaart gekregen, heeft 1 dag redelijk goed gewerkt.
Maar vandaag is het weer een drama.
Ben al met KPN in contact hierover. 


Hallo @Say 

 

Gaat het om een mobiele telefoon en welke heb je precies?

Kan je wel normaal bellen?

Heb je dat probleem ook op andere locaties of alleen thuis?

Hebben andere mensen met een KPN mobiele verbinding in de buurt hetzelfde probleem?

Heb je jouw mobiel al een keer herstart?

Heb je pas updates op die mobiel gehad?


Heb de iPhone 11. Kan wel normaal bellen, thuis heb ik ook kpn en de wifi doet het uitstekend heb verder in mijn omgeving nog niemand kunnen vinden met kpn. Mobiel herstarten meerdere malen gedaan maar helpt niet. En zou niet weten of mijn mobiel laatst geüpdate is omdat dag vanzelf gaat er staat nu in ieder geval geen update klaar.


Is niet gewoon de data op?


Dat zou wel wat zijn met onbeperkt mb’s

 


Heeft u op een andere locatie ook slechte verbinding? 


Ja ben op verschillende plekken en steden geweest en overal het zelfde probleem 


Als je de simkaart even in een ander toestel stopt, hou je dan hetzelfde probleem?

Zo ja dan ligt het aan de simkaart, die kan je dan omruilen via de website of in een KPN winkel.

Gaat het dan wel goed dan ligt het je iPhone 11 of een instelling, je zou dan eerst eens de netwerkinstellingen kunnen resetten om te kijken of dat helpt.


Oh super! Kunt u het laten weten als u weet wat er mis is?

 


Hier exact hetzelfde probleem sinds het weekend. Bellen is ook lastig dan.

Van alles al geprobeerd maar tot nu toe helpt niets.

 


Hier exact hetzelfde probleem met een iPhone 11. 
 


Edit: dit advies niet meer van toepassing

 

​̶̶G̶o̶e̶d̶e̶n̶a̶v̶o̶n̶d̶ ̶A̶l̶l̶e̶n̶,̶ ̶m̶o̶c̶h̶t̶ ̶j̶e̶ ̶h̶e̶t̶ ̶n̶o̶g̶ ̶n̶i̶e̶t̶ ̶g̶e̶d̶a̶a̶n̶ ̶h̶e̶b̶b̶e̶n̶ ̶k̶u̶n̶ ̶j̶e̶ ̶h̶i̶e̶r̶o̶v̶e̶r̶ ̶h̶e̶t̶ ̶b̶e̶s̶t̶e̶ ̶e̶v̶e̶n̶ ̶c̶o̶n̶t̶a̶c̶t̶ ̶o̶p̶n̶e̶m̶e̶n̶ ̶m̶e̶t̶ ̶m̶i̶j̶n̶ ̶c̶o̶l̶l̶e̶g̶a̶'̶s̶ ̶o̶p̶ ̶0̶8̶0̶0̶-̶0̶4̶0̶2̶ ̶o̶f̶ ̶e̶v̶e̶n̶ ̶e̶e̶n̶ ̶e̶i̶g̶e̶n̶ ̶t̶o̶p̶i̶c̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶a̶a̶n̶m̶a̶k̶e̶n̶.̶ ̶E̶r̶ ̶i̶s̶ ̶g̶e̶e̶n̶ ̶l̶a̶n̶d̶e̶l̶i̶j̶k̶ ̶p̶r̶o̶b̶l̶e̶e̶m̶ ̶h̶i̶e̶r̶m̶e̶e̶ ̶d̶u̶s̶ ̶i̶s̶ ̶h̶e̶t̶ ̶h̶a̶n̶d̶i̶g̶e̶r̶ ̶o̶m̶ ̶j̶u̶l̶l̶i̶e̶ ̶h̶i̶e̶r̶ ̶p̶e̶r̶s̶o̶o̶n̶l̶i̶j̶k̶ ̶m̶e̶e̶ ̶t̶e̶ ̶h̶e̶l̶p̶e̶n̶.̶

̶D̶a̶t̶ ̶g̶e̶z̶e̶g̶d̶ ̶h̶e̶b̶b̶e̶n̶d̶e̶ ̶@̶P̶a̶j̶a̶n̶,̶ ̶h̶e̶b̶ ̶j̶e̶ ̶d̶i̶t̶ ̶p̶r̶o̶b̶l̶e̶e̶m̶ ̶o̶p̶ ̶e̶e̶n̶ ̶s̶p̶e̶c̶i̶f̶i̶e̶k̶e̶ ̶l̶o̶c̶a̶t̶i̶e̶?̶ ̶K̶u̶n̶ ̶j̶e̶ ̶o̶o̶k̶ ̶j̶o̶u̶w̶ ̶s̶i̶m̶k̶a̶a̶r̶t̶ ̶e̶e̶n̶s̶ ̶i̶n̶ ̶e̶e̶n̶ ̶a̶n̶d̶e̶r̶ ̶t̶o̶e̶s̶t̶e̶l̶ ̶p̶r̶o̶b̶e̶r̶e̶n̶ ̶o̶f̶ ̶e̶e̶n̶ ̶a̶n̶d̶e̶r̶e̶ ̶s̶i̶m̶k̶a̶a̶r̶t̶ ̶i̶n̶ ̶j̶o̶u̶w̶ ̶t̶o̶e̶s̶t̶e̶l̶?̶
̶I̶s̶ ̶e̶r̶ ̶i̶e̶t̶s̶ ̶v̶e̶r̶a̶n̶d̶e̶r̶d̶ ̶a̶a̶n̶ ̶j̶e̶ ̶a̶b̶o̶n̶n̶e̶m̶e̶n̶t̶/̶s̶i̶t̶u̶a̶t̶i̶e̶/̶l̶o̶c̶a̶t̶i̶e̶ ̶d̶e̶ ̶a̶f̶g̶e̶l̶o̶p̶e̶n̶ ̶w̶e̶k̶e̶n̶?̶

 

Admin: samengevoegd met algemeen storingstopic.


Hoi @Say : Heb jij de mogelijkheid om die SIM in een andere telefoon te proberen? Zo kunnen we kijken of het misschien iets met die iphone of met iets anders te maken heeft. 


Ik maakt gebruik van een e-sim dus dat is helaas niet mogelijk


Hier ook sinds een paar dagen een slechte 4g verbinding. iPhone 11. Verschillende steden geweest. Slechte verbinding zowel binnen als buiten


Ik maakt gebruik van een e-sim dus dat is helaas niet mogelijk

Wilde ook een esim aanvragen ipv de huidige fysieke simkaart.

heeft geen zin dus begrijp ik…


Hier ook sinds een paar dagen een slechte 4g verbinding. iPhone 11. Verschillende steden geweest. Slechte verbinding zowel binnen als buiten

Bij mij werkt het na verlaten van wifi heel even maar dan is t ook gelijk afgelopen. Ook met een iPhone 11.

Begint nu wel heel irritant te worden

 


 

Wel opvallend dat meerdere gebruikers ineens een slechte 4G verbinding met de iPhone 11 hebben, is er onlangs een update geweest voor die mobiel?


Hier iemand met een iPhone 11 en hetzelfde probleem ! Van alles geprobeerd naar e Sim gewisseld waardoor nu normale Sim niet meer werkt…


@Erwin_ kun jij hier

meer duidelijkheid in brengen… 

lijkt me een kpn probleem..

 


 

Wel opvallend dat meerdere gebruikers ineens een slechte 4G verbinding met de iPhone 11 hebben, is er onlangs een update geweest voor die mobiel?

Wel een update gehad van maandag op dinsdag maar de problemen speelden een paar dagen daarvoor al. 


@Erwin_ kun jij hier meer duidelijkheid in brengen… 

lijkt me een kpn probleem..

 

Mag ik vragen waarom jij denkt dat het een KPN probleem is?  De gemene deler lijkt voorlopig dat het om bepaalde iphones gaat.  Is er ook melding gemaakt op fora van apple? Zijn deze signalen daar ook bekend? Ik sluit niks uit maar mijn eerste idee gaat uit naar een update van de iphone die hier voor zorgt. 


@Say Als jij in het buitenland bent is onbeperkt niet écht onbeperkt. Ben jij buiten Nederland en zo ja, heb je een idee hoeveel mb's er doorheen gegaan zijn?


Iemand die hier een update over heeft?