Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

​​​Je kunt als je buiten contract termijn bent opzeggen, binnen contract niet. Ook in de winkel niet, @Nancyvans😕

 

Toch zou KPN hiermee voor een deel van de mensen die het betreft (SIM-only) een oplossing kunnen bieden. 

KPN kan het wel, maar wil het niet. Het geeft wat mij betreft precies aan waar de prioriteiten van KPN liggen.   

Simyo geeft de mogelijkheid wel, mijn contract is omgezet naar maandelijks opzegbaar, wat ik dus inmiddels heb gedaan.

Simyo valt overigens onder KPN BV..

Dat heb ik ook al eerder aangegeven, maar de Mods hier lijken er anders over te denken...het is zelfs hetzelfde KVK nummer…

 

Gekke is ook dat ik combi voordeel heb, omdat ik Simyo sim-only heb, en KPN TV en Internet. Dus daarmee vindt KPN het wel dat ik klant ben van KPN….qua problemen oplossen denken ze er helaas dus anders over.


Vanavond komt iOS 16 uit, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.

 

Bedankt voor de tip! Of het nou helpt of niet, major IOS update - altijd leuk.


Dat heb ik ook al eerder aangegeven, maar de Mods hier lijken er anders over te denken...het is zelfs hetzelfde KVK nummer…

 

Gekke is ook dat ik combi voordeel heb, omdat ik Simyo sim-only heb, en KPN TV en Internet. Dus daarmee vindt KPN het wel dat ik klant ben van KPN….qua problemen oplossen denken ze er helaas dus anders over.

 

Het punt is dat KPN mods geen klantgegevens kunnen bekijken van Simyo en omgekeerd.

Het zelfde geld voor KPN zakelijk, ook daar zijn de klantgegevens niet van inzichtelijk voor de KPN mods.


Ik heb de off-topic reacties hierboven verwijderd.

@tt201984 ik verwacht deze week nog wel een update maar helaas nog niets concreets.
Ik snap de frustratie en hoop ook dat er snel een oplossing komt. Alles wat wij met jullie kunnen delen delen we hier met jullie.

@Piet69k 
@Yazg
@Foontje11  
@Steve69 

Ik heb jullie op de lijst gezet.


Goedenavond, 

Ik heb ook een iphone 11 in combinatie met een privé abonnement en dit werkt ook sinds juli heel slecht,

Momenteel ben ik aangewezen op een oud toestel omdat bellen en internet met mijn toestel niet gaat..

Word dit gecompenseerd? 

 

Ik word graag aan de lijst toegevoegd! 

 

Groetjes Chris 


Ik heb de off-topic reacties hierboven verwijderd.

@tt201984 ik verwacht deze week nog wel een update maar helaas nog niets concreets.
Ik snap de frustratie en hoop ook dat er snel een oplossing komt. Alles wat wij met jullie kunnen delen delen we hier met jullie.

@Piet69k 
@Yazg
@Foontje11  
@Steve69

Ik heb jullie op de lijst gezet.

Ik snap niet dat het zo lang mag en kan duren… wetende dat het in een ander toestel wel gewoon werkt, dan zou je zeggen dat het probleem zo is opgelost toch????


Als mijn off topic posts worden verwijderd dan zou ik wel graag antwoord willen op mijn on topic vragen.

Bvd


Ik heb de off-topic reacties hierboven verwijderd.

@tt201984 ik verwacht deze week nog wel een update maar helaas nog niets concreets.
Ik snap de frustratie en hoop ook dat er snel een oplossing komt. Alles wat wij met jullie kunnen delen delen we hier met jullie.


​​​​

Niets concreets…..

Dus (voorlopig) nog geen oplossing.

wederom de vraag: Wat vindt KPN een redelijke termijn waarbinnen dit probleem opgelost moet worden ?
 


Vanavond komt iOS 16 uit, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.

 

Bedankt voor de tip! Of het nou helpt of niet, major IOS update - altijd leuk.

iOS 16 geïnstalleerd, wifi uitgeschakeld en helaas nog steeds geen mobiel internet 


Vanavond komt iOS 16 uit, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.

 

Bedankt voor de tip! Of het nou helpt of niet, major IOS update - altijd leuk.

iOS 16 geïnstalleerd, wifi uitgeschakeld en helaas nog steeds geen mobiel internet 

Werkte met de Beta ook al niet dus die hoop had ik al opgegeven.


Is dit probleem in de tussentijd verholpen. Kan er niets over vinden maar duurt toch allemaal best wel lang….


Ik heb mijn profiel ingevuld. Wordt graag aan de lijst toegevoegd.

 


Is dit probleem in de tussentijd verholpen. Kan er niets over vinden maar duurt toch allemaal best wel lang….

Inderdaad, na een kleine twee maanden nog geen enkel zicht op een oplossing 


Vanmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice, aangezien ik nu toch al een week of 6-7 met dit probleem zit.. of er nu toch al eindelijk een oplossing aan zit te komen, aangezien ik gewoon de volle mep betaal, voor iets wat niet geleverd wordt. Die E komt zelfs al in men slaap voorbij 😌 

Werd mij verteld dat ik gecompenseerd ga worden als het probleem opgelost is.. en wanneer is dat dan ?? Ja we zijn er druk met bezig.. 

Maar als ik het goed begrijp is dit probleem alleen met iPhone 11 ?? Heb ik ook namelijk ook.. 

Kan hier iemand bevestigen als ik een nieuwe iPhone neem 13 of eventueel 14 (contract loopt volgende maand af) het probleem dan opgelost is ?? 
 

thnx 


 @Groene Trol daar heb ik helaas simpelweg geen antwoord op.

@JMdM
@CHRIS199 
@Timothy2611 
ik heb jullie op de lijst gezet.


Hi,

Ik heb sinds kort ook problemen met 4g op m'n Iphone 11. Ik heb alles geprobeerd om het zelfstandig op te lossen incl. nieuwe sim etc. Graag ontvang ik updates m.b.t. dit onderwerp.


@Timothy2611 iPhone 13 gekocht.. geen problemen, alles werkt zoals het hoort.

 


Ik begreep gister via iemand die bij kpn werkt. Dat ze alle kosten die ze (eventueel) uit moeten keren ivm een probleem, terug moeten vragen van Apple. 
 

Vandaar wellicht het “in overleg met leverancier” gedoe?

 

Ik kan wel zeggen dat ik er wel meer dan klaar mee ben. Mijn telefoon raakt inmiddels zo vaak over verhit dat ik hem niet kan opladen en gebruiken tegelijk en mijn batterij vervangen moet worden. Dit was 2 maanden terug nog niet nodig. Telefoon is 1,5 jaar oud??? Het bereik is inmiddels ook zo slecht dat ik heel vaak gewoon geen enkel bereik heb, niet eens 1 streepje. Lekker joh als je met pech langs de weg staat met paard achterin. Heeeelemaal fijn kpn! 
 

Inmiddels heb ik een iPhone 14 besteld, waar ik eigenlijk geen geld aan wilde uitgeven omdat mijn 11 nog makkelijk 2 jaar mee kan. Maar ik heb écht een telefoon nodig voor werk en op deze manier kan ik gewoon niet werken. Maar ook voel ik mij niet veilig op straat en kunnen mijn familie/vrienden mij ook niet bereiken in het geval van nood..  

Blijkbaar boeit een mensenleven KPN vrij weinig. 

Maar ik verwacht dat we voorlopig nog van het kastje naaar de muur gaan. Het boeit ze allemaal vrij weinig 


Vanavond komt iOS 16 uit, hopelijk gaat dit het probleem oplossen.

 

Bedankt voor de tip! Of het nou helpt of niet, major IOS update - altijd leuk.

iOS 16 geïnstalleerd, wifi uitgeschakeld en helaas nog steeds geen mobiel internet 

Werkte met de Beta ook al niet dus die hoop had ik al opgegeven.

Ziet er gelikt uit IOS 16!

Eerste testjes: verbindingsprobleem lijkt zelfs erger geworden, data versturen werkt nu helemaal niet met 4G rechtsboven in beeld, ook niet als ik terug kom uit AirPlane mode.

Maar goed, dit zegt nog weinig, maar opgelost hiermee, zeker niet.


Vanmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice, aangezien ik nu toch al een week of 6-7 met dit probleem zit.. of er nu toch al eindelijk een oplossing aan zit te komen, aangezien ik gewoon de volle mep betaal, voor iets wat niet geleverd wordt. Die E komt zelfs al in men slaap voorbij 😌 

Werd mij verteld dat ik gecompenseerd ga worden als het probleem opgelost is.. en wanneer is dat dan ?? Ja we zijn er druk met bezig.. 

Maar als ik het goed begrijp is dit probleem alleen met iPhone 11 ?? Heb ik ook namelijk ook.. 

Kan hier iemand bevestigen als ik een nieuwe iPhone neem 13 of eventueel 14 (contract loopt volgende maand af) het probleem dan opgelost is ?? 
 

thnx 

Ik heb inderdaad geen problemen meer sinds ik een iPhone 13 heb aangeschaft 


Vanmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice, aangezien ik nu toch al een week of 6-7 met dit probleem zit.. of er nu toch al eindelijk een oplossing aan zit te komen, aangezien ik gewoon de volle mep betaal, voor iets wat niet geleverd wordt. Die E komt zelfs al in men slaap voorbij 😌 

Werd mij verteld dat ik gecompenseerd ga worden als het probleem opgelost is.. en wanneer is dat dan ?? Ja we zijn er druk met bezig.. 

Maar als ik het goed begrijp is dit probleem alleen met iPhone 11 ?? Heb ik ook namelijk ook.. 

Kan hier iemand bevestigen als ik een nieuwe iPhone neem 13 of eventueel 14 (contract loopt volgende maand af) het probleem dan opgelost is ?? 
 

thnx 

Ik heb inderdaad geen problemen meer sinds ik een iPhone 13 heb aangeschaft 

Waar heb je die aangeschaft, als ik vragen mag?


Wellicht is dit al eerder voorbij gekomen, maar hoe staat KPN erin om abonnementen tussentijds te beëindigen (kosteloos uiteraard) zodat er naar een andere provider overgestapt kan worden?

 

Ik wil zeker niet weg bij KPN dat liever niet, maar ik ga voor langere tijd naar het buitenland en dat is niet handig met een telefoon die niet werkt. Een Vodafone simkaart werkt bijvoorbeeld perfect in mijn iPhone 11 nu.  

Heb je een prepaidkaart van Vodafone of van een volledig abonnement? 
Ik twijfel nog met overstap, want wil niet straks 1 of 2 jaar ergens aan vast zitten als het misschien nog niet werkt.. 

Om deze reden ben ik overgestapt naar Ben (T-Mobile), daar kon ik een maandabonnement afsluiten. Eerst maar eens uitproberen of dat de oplossing gaat zijn… (ik moet eerst nog een maand bij Simyo uitzitten).


Mijn forumprofiel ingevuld zoals KPN vraagt… Ook ik heb geen internet of mogelijkheid tot bellen buiten de WiFi om. Dit speelt al ruim een maand. 


Hoi. 
Ook ik ervaar vanaf begin augustus dezelfde problemen als hierboven beschreven. Heb nu meerdere malen KPN gebeld met deze klachten en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou op de lijst gezet worden zodat ik sms’jes zou ontvangen, tot op heden nog steeds niets ontvangen. Ik word dus niet op de hoogte gehouden en moet er steeds zelf achteraan. We zijn inmiddels dik 1,5 maand verder en heb buiten de deur niets aan mijn telefoon.. 


Oh neee, gisteren iOS 16 op mijn telefoon gezet. Werd ik vanmorgen gebeld (ik zit op WiFi) ik neem op en……..niks🙈. Paar minuutjes later voicemail. Bleek kpn te zijn. Die overigens niets te melden hadden). Ik zit op een heel belangrijk telefoontje te wachten maar als mijn telefoon het MET WiFi ook al niet meer doet 😓