Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Forum profiel ingevuld. Zelfde probleem sinds juli bij telefoon dochter (iPhone 11 gekocht via KPN met abonnement KPN). Al tweemaal bij KPN winkel langsgeweest, nieuwe sim-kaart, gebeld met klantenservice. Nog steeds geen sms-updates ontvangen. Begrijp niet waarom lijst voor sms-updates alleen via dit forum topic gevuld kan worden. In de winkel en bij klantenservice zouden ze ons toch ook op de lijst kunnen zetten? Na  bijna twee maanden mag er trouwens wel een oplossing komen, desnoods tegen gereduceerd tarief de telefoon omruilen voor een andere iPhone. 


Ik ben reeds overgestapt naar de concurrent, ik was het helemaal compleet zat zo behandelt te worden door KPN ! Dit slik / kan ik niet langer slikken je bent gewoon compleet onbereikbaar en dit is niet meer van deze tijd,  al jaren vaste trouwe klant maar die liefde is nu wel over ondertussen & nee ik ga geen nieuw toestel kopen van duizenden euros terwijl mijn iphone 11 nog prima functioneert, zo als aanbevolen werdt duur jullie.. Ik heb zowel mijn mobile abonnement en internet / tv overgesloten naar een ander.  Jammer dat het zo moet KPN maar zo te lezen is de maat niet alleen bij mij vol, ik verwacht toch zeker wel een compensatie regeling of iets in die geest (ik sta al op de lijst), ik ben nu weer bereikbaar, dus voor de mensen die het willen weten een provider die niet op het KPN netwerk mee draait werkt het volkomen normaal. Ik wens de rest die deze stap niet willen maken veel sterkte in deze touw trek wedstrijd. Groeten en een fijne dag allemaal 


Via mijn werkgever een zakelijk abonnement en prive een e-sim telefoonnummer.

Loopt jouw privé abonnement bij KPN?

En het zakelijke abonnement?

Heb je dit probleem op beide abonnementen?

Ik heb zowel een zakelijk als prive abonnement bij KPN. We zijn nu bezig meteen proef; simkaart zakelijk nummer in leentoestel Iphone 11 geplaatst. Dit laatste werkt goed. De prive-sim op Iphone 11 werkt niet goed, internet springt op de E ( erg traag of laadt geheel niet) en accu loopt snel leeg.


Ik heb zowel een zakelijk als prive abonnement bij KPN e had met beide abonnementen problemen. We zijn nu bezig meteen proef; simkaart zakelijk nummer in leentoestel Iphone 11 geplaatst. Dit laatste werkt goed. De prive-sim op Iphone 11 werkt niet goed, internet springt op de E ( erg traag of laadt geheel niet) en accu loopt snel lee


Ik ben reeds overgestapt naar de concurrent, ik was het helemaal compleet zat zo behandelt te worden door KPN ! Dit slik / kan ik niet langer slikken je bent gewoon compleet onbereikbaar en dit is niet meer van deze tijd,  al jaren vaste trouwe klant maar die liefde is nu wel over ondertussen & nee ik ga geen nieuw toestel kopen van duizenden euros terwijl mijn iphone 11 nog prima functioneert, zo als aanbevolen werdt duur jullie.. Ik heb zowel mijn mobile abonnement en internet / tv overgesloten naar een ander.  Jammer dat het zo moet KPN maar zo te lezen is de maat niet alleen bij mij vol, ik verwacht toch zeker wel een compensatie regeling of iets in die geest (ik sta al op de lijst), ik ben nu weer bereikbaar, dus voor de mensen die het willen weten een provider die niet op het KPN netwerk mee draait werkt het volkomen normaal. Ik wens de rest die deze stap niet willen maken veel sterkte in deze touw trek wedstrijd. Groeten en een fijne dag allemaal 

Hoe heb je dat gedaan? Bij mij is er ‘niets mogelijk’ of ik moet mijn abonnement afkopen. 

 


Forum profiel ingevuld. Zelfde probleem sinds juli bij telefoon dochter (iPhone 11 gekocht via KPN met abonnement KPN). Al tweemaal bij KPN winkel langsgeweest, nieuwe sim-kaart, gebeld met klantenservice. Nog steeds geen sms-updates ontvangen. Begrijp niet waarom lijst voor sms-updates alleen via dit forum topic gevuld kan worden. In de winkel en bij klantenservice zouden ze ons toch ook op de lijst kunnen zetten? Na  bijna twee maanden mag er trouwens wel een oplossing komen, desnoods tegen gereduceerd tarief de telefoon omruilen voor een andere iPhone. 

Ik heb je aan de lijst toegevoegd @Jurgen D!


KPN jullie hebben mijn nummer en ik wil graag gebeld worden voor vanavond 21:00 uur met een voorstel 


KPN jullie hebben mijn nummer en ik wil graag gebeld worden voor vanavond 21:00 uur met een voorstel 

Dat gaat vast goed komen….😭


Ik ben reeds overgestapt naar de concurrent, ik was het helemaal compleet zat zo behandelt te worden door KPN ! Dit slik / kan ik niet langer slikken je bent gewoon compleet onbereikbaar en dit is niet meer van deze tijd,  al jaren vaste trouwe klant maar die liefde is nu wel over ondertussen & nee ik ga geen nieuw toestel kopen van duizenden euros terwijl mijn iphone 11 nog prima functioneert, zo als aanbevolen werdt duur jullie.. Ik heb zowel mijn mobile abonnement en internet / tv overgesloten naar een ander.  Jammer dat het zo moet KPN maar zo te lezen is de maat niet alleen bij mij vol, ik verwacht toch zeker wel een compensatie regeling of iets in die geest (ik sta al op de lijst), ik ben nu weer bereikbaar, dus voor de mensen die het willen weten een provider die niet op het KPN netwerk mee draait werkt het volkomen normaal. Ik wens de rest die deze stap niet willen maken veel sterkte in deze touw trek wedstrijd. Groeten en een fijne dag allemaal 

Naar welke provider ben je overgestapt als ik vragen mag? Er was namelijk iemand op dit forum die was overgestapt naar T-mobile, nog steeds dezelfde problemen ervaarde. 


Er werd alleen wel aangegeven dat zij naast de abonnement kosten niets gaan vergoeden en dat dit al heel netjes was omdat het (nog) niet duidelijk is of het probleem wel bij KPN ligt, want 'als je een andere telefoon zou gebruiken, is er niets aan de hand'. Mijn reactie hierop was dat ik geen iPhone bibliotheek heb liggen en kan gaan kijken welke iPhone vandaag wel werkt met mijn KPN abonnement. 

Andersom werkt deze net zo, bij een andere provider werkt de telefoon wel goed. 😫


KPN jullie hebben mijn nummer en ik wil graag gebeld worden voor vanavond 21:00 uur met een voorstel 

Dat gaat vast goed komen….😭

KPN begaat een mega blunder 


Ik zie in dit forum een hoop medeslachtoffers spreken over vergoeding van de abonnementskosten. Volgens mij komen hier enige kosten bij…………...

Mijn toestel (Iphone 11) met een aanschafwaarde van 677,= dient volgens Apple zo'n 5 á 6 jaar mee te gaan. Gelet op het feit dat KPN om wat voor reden dan ook mijn toestel dermate beschadigd heeft en blijkbaar niet bij machte is om dit binnen een redelijke termijn te herstellen verwacht is op korte termijn een vergoeding voor de veroorzaakte schade. Mijn toestel was op het moment van de toegebrachte schade 27 maanden oud. Een kleine berekening leert dat de schade dus zo'n 338,= is. Daarbij de abonnementskosten sedert 20 juli 2022, komt de totaal vergoeding per heden op zo'n kleine 380,= (uitgaande van een levensduur van 5 ½ jaar voor dit toestel.)

KPN ik zou zeggen vergoed de schade, koop ik een nieuw toestel en ben ik weer normaal bereikbaar voor een dringend telefoontje van een huisarts, waarbij ik recent 3x heb mogen terugbellen om een fatsoenlijke verbinding te krijgen. Kan ook mijn vader van 99 jaar oud mij  weer NORMAAL bereiken !!!!!!!    

 

 


Beste,

ik heb ook al lange tijd last van de E in beeld en amper bereik om te bellen… Ik las dat ik hier een bericht achter moest laten, bij deze….

Hidde


Ook hier melding van slechte tot geen verbinding met iPhone 11. Eerst de handelingen toegepast zoals vermeld op forum. (Reset van instellingen). Geen verschil. Nieuwste systeem software geplaatst. IOS 16. Helaas, maakt ook geen enkel verschil. WiFi werkt overigens prima maar op 1200 meter hoogte in de Vogezen gaat dat ‘em niet worden. Het gaat ‘em ook sowieso niet worden op heel veel andere plekken…

Graag een oplossing. Wordt er een bericht gestuurd bij een werkende update?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Beste,

ik heb ook al lange tijd last van de E in beeld en amper bereik om te bellen… Ik las dat ik hier een bericht achter moest laten, bij deze….

Hidde

Hoi @Hidde Blumers en welkom hier. Als je je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik je aan de lijst toevoegen zodat we je op de hoogte kunnen houden.


Stuur een (ingebrekestelling) brief:

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

 

En/of vul het klachtenformulier in:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

(Je kunt een bestand toevoegen, ingebrekestelling brief)

 

Info Nederlands consumentenrecht:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product

 

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/garantie

Apple geeft aan de gebruiksduur van een iPhone 3 jaar is. Onderzoek heeft aangetoond dat de gemiddelde gebruiksduur 4 jaar is.


Beste,

ik heb ook al lange tijd last van de E in beeld en amper bereik om te bellen… Ik las dat ik hier een bericht achter moest laten, bij deze….

Hidde

Hoi @Hidde Blumers en welkom hier. Als je je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik je aan de lijst toevoegen zodat we je op de hoogte kunnen houden.

Oke ik heb mijn profiel bijgewerkt! 


Ik wil graag op de lijst komen voor compensatie 


@Hidde Blumers en @Joery2000 , ik heb jullie beide aan de lijst toegevoegd zodat we jullie op de hoogte kunnen houden. 


Ook ik ervaar verbindingsproblemen met mijn IPhone 11. vanavond was ik weer niet bereikbaar in de trein onderweg naar huis. Ik vind dit een slechte zaak omdat ik geen verbinding heb en omdat ik nog steeds voor dit abonnement betaal! Ik Wil mn geld terug voor de niet geleverde diensten van KPN. Lekker makkelijk geld verdienen voor jullie niet leveren maar wel geld afschrijven van mn bankrekening, vind het bijna misdadig. 

De problemen zijn begonnen sinds ik terug ben van vakantie. Op 6 augustus 2022. Meerdere keren contact gehad met KPN. Nu blijkt dat het misschien aan mn telefoon ligt. Mn geduld is op en vind de situatie onaanvaardbaar. Ga dan ook zeker een klacht indienen. 
Ben inmiddels wel  overgestapt naar een andere provider. Wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd.Helaas een opzegtermijn van 1 maand , dat betekent in mijn geval dat ik 3 oktober weer fatsoenlijk internet op mijn telefoon heb. Althans dat hoop ik dan maar. Ik ga ervan uit dat ik hier compensatie voor ga krijgen. 


KPN jullie hebben mijn nummer en ik wil graag gebeld worden voor vanavond 21:00 uur met een voorstel 

Dat gaat vast goed komen….😭

KPN begaat een mega blunder 

Nog 15 minuten tot je deadline….

Gaat m niet worden ben ik bang…


@JanZ_ Ook ik ervaar verbindingsproblemen met mijn IPhone 11. vanavond was ik weer niet bereikbaar in de trein onderweg naar huis. Ik vind dit een slechte zaak omdat ik geen verbinding heb en omdat ik nog steeds voor dit abonnement betaal! Ik Wil mn geld terug voor de niet geleverde diensten van KPN. Lekker makkelijk geld verdienen voor jullie niet leveren maar wel geld afschrijven van mn bankrekening, vind het bijna misdadig. 

De problemen zijn begonnen sinds ik terug ben van vakantie. Op 6 augustus 2022. Meerdere keren contact gehad met KPN. Nu blijkt dat het misschien aan mn telefoon ligt. Mn geduld is op en vind de situatie onaanvaardbaar. Ga dan ook zeker een klacht indienen. 
Ben inmiddels wel  overgestapt naar een andere provider. Wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd.Helaas een opzegtermijn van 1 maand , dat betekent in mijn geval dat ik 3 oktober weer fatsoenlijk internet op mijn telefoon heb. Althans dat hoop ik dan maar. Ik ga ervan uit dat ik hier compensatie voor ga krijgen. 

@JanZ_


@JanZ_ Ook ik ervaar verbindingsproblemen met mijn IPhone 11. vanavond was ik weer niet bereikbaar in de trein onderweg naar huis. Ik vind dit een slechte zaak omdat ik geen verbinding heb en omdat ik nog steeds voor dit abonnement betaal! Ik Wil mn geld terug voor de niet geleverde diensten van KPN. Lekker makkelijk geld verdienen voor jullie niet leveren maar wel geld afschrijven van mn bankrekening, vind het bijna misdadig. 

De problemen zijn begonnen sinds ik terug ben van vakantie. Op 6 augustus 2022. Meerdere keren contact gehad met KPN. Nu blijkt dat het misschien aan mn telefoon ligt. Mn geduld is op en vind de situatie onaanvaardbaar. Ga dan ook zeker een klacht indienen. 
Ben inmiddels wel  overgestapt naar een andere provider. Wordt continue van het kastje naar de muur gestuurd.Helaas een opzegtermijn van 1 maand , dat betekent in mijn geval dat ik 3 oktober weer fatsoenlijk internet op mijn telefoon heb. Althans dat hoop ik dan maar. Ik ga ervan uit dat ik hier compensatie voor ga krijgen. 

@JanZ_

Als je je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik je toevoegen aan de lijst @Pearl77. 


Ik begrijp dat ze geen idee hebben hoe lang het duurt en overstappen naar een andere provider duurt een maand, ben je nog een maand niet bereikbaar dus, denken totaal niet mee over een oplossing 

@Hanneke Gielen ik ben (bijna) weg bij KPN helaas een opzegtermijn van een maand. Rare situatie.

op

 

 

 


Ik ben reeds overgestapt naar de concurrent, ik was het helemaal compleet zat zo behandelt te worden door KPN ! Dit slik / kan ik niet langer slikken je bent gewoon compleet onbereikbaar en dit is niet meer van deze tijd,  al jaren vaste trouwe klant maar die liefde is nu wel over ondertussen & nee ik ga geen nieuw toestel kopen van duizenden euros terwijl mijn iphone 11 nog prima functioneert, zo als aanbevolen werdt duur jullie.. Ik heb zowel mijn mobile abonnement en internet / tv overgesloten naar een ander.  Jammer dat het zo moet KPN maar zo te lezen is de maat niet alleen bij mij vol, ik verwacht toch zeker wel een compensatie regeling of iets in die geest (ik sta al op de lijst), ik ben nu weer bereikbaar, dus voor de mensen die het willen weten een provider die niet op het KPN netwerk mee draait werkt het volkomen normaal. Ik wens de rest die deze stap niet willen maken veel sterkte in deze touw trek wedstrijd. Groeten en een fijne dag allemaal 

Precies wat ze graag zien gebeuren!

los het zelf maar op scheelt ons (kpn) geldÂ