Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Werkt de update IOS nu wel of niet?


Werkt de update IOS nu wel of niet?

nee, update naar IOS16 biedt geen oplossing 


Werkt de update IOS nu wel of niet?

update naar iOS 16 maakt geen verschil


@jhmdijkstra precies, maar ook als je iPhone 11 ouder is dan 2 jaar, het toestel gaat langer mee, dus valt het onder consumentenrecht.

Het is in de geval wel duidelijk dat het in dit geval niet aan de consument ligt, dus is de verkoper verplicht om het op te lossen d.m.v. reparatie en als dit niet kan, door te zorgen voor een vervangend product.

Dus waarom duurt dit allemaal zo lang? Omdat het, zoals gewoonlijk, alleen maar om geld gaat..

 

En als je je toestel los hebt gekocht (niet bij kpn)??

en nu dus Sim only hebt 🤨


Ik begrijp er eigenlijk helemaal geen bal van, maar: de IPhone11 van mijn zoon (met abonnement op mijn naam) werkt ook niet goed op het moment. Erg lastig omdat hij binnenkort op reis gaat. Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet, dus ik hoop in ieder geval nu in aanmerking te komen voor compensatie. Vooral hoop ik dat het probleem snel wordt opgelost.


Werkt de update IOS nu wel of niet?

Natuurlijk niet 😬 sorry.. 


Werkt de update IOS nu wel of niet?

Nee niks.. ook de wifi heb ik 9/10 keer niet eens meer.. gooit ie me eruit.. 


@jasmijnversmissen ik denk dat je bij de verkopende partij zijn.. 
 

Ik heb mijn toestel bij KPN aangeschaft, dus ik moet bij hen zijn. 

Een aantal jaar geleden was er ook zoiets aan de hand bij T-Mobile. T-Mobile heeft toen de telefoons omgeruild, maar alleen de telefoons die bij hen waren aangeschaft. Klanten die hun telefoon elders hadden gekocht, moesten daar aankloppen.. 😟

 

edit: heb je rechtsbijstand? Neem daar dan even contact mee op, zij kunnen je adviseren.


Werkt de update IOS nu wel of niet?

De update werkt prima. Lost alleen het probleem niet op.


@jasmijnversmissen ik denk dat je bij de verkopende partij zijn.. 
 

Ik heb mijn toestel bij KPN aangeschaft, dus ik moet bij hen zijn. 

Een aantal jaar geleden was er ook zoiets aan de hand bij T-Mobile. T-Mobile heeft toen de telefoons omgeruild, maar alleen de telefoons die bij hen waren aangeschaft. Klanten die hun telefoon elders hadden gekocht, moesten daar aankloppen.. 😟

Oke dank je 👍🏻


Werkt de update IOS nu wel of niet?

Heb recent de update 15,7 gedaan. Geen effect, het probleem blijft bestaan.

recent twee weken in Frankrijk geweest. Daar lijkt het probleem minder.( vnl . via provider OrangeF).


@jasmijnversmissen ik denk dat je bij de verkopende partij zijn.. 
 

Ik heb mijn toestel bij KPN aangeschaft, dus ik moet bij hen zijn. 

Een aantal jaar geleden was er ook zoiets aan de hand bij T-Mobile. T-Mobile heeft toen de telefoons omgeruild, maar alleen de telefoons die bij hen waren aangeschaft. Klanten die hun telefoon elders hadden gekocht, moesten daar aankloppen.. 😟

Ik denk dat Belsimpel hier niks mee kan. Daar heb ik vorig jaar mijn 11 gekocht. 
Het is denk ik nogal moeilijk te bewijzen dat er iets mis is met de telefoon. 
Tenzij Apple en/of KPN ons een document geven die als bewijs dient van dit probleem 😅

Maar daar ga ik niet vanuit.. 


Beste,

Ook ik ervaar al ruim een maand problemen met internet en bereik. Nogal onzin om voor iets te betalen waar ik niet eens gebruik van kan maken?

Ik zou graag een compensatie zien. 

Mvg


Het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat KPN dit probleem geen prioriteit geeft en geen enkele moeite doet om het tegendeel te bewijzen. Communicatie (voor zover daar sprake van is) is ver beneden alle peil. Forum, twitter, telefonisch,facebook etc. Overal loop je tegen een groene muur. 
Vragen worden niet beantwoord (lees genegeerd) en de enige reacties zijn het noteren van mensen die zich aan melden. Als er mensen zijn die zich kritisch uit laten worden reacties verwijderd of zelfs forumaccounts gebanned. 
Na 2 maanden is er nog geen enkele deadline genoemd en wordt de dooddoener “we hebben nog geen oplossing” de vaste reactie in de SMS die maar1 keer in de week verstuurd wordt. 
De K in KPN staat voor Koninklijke maar die kan beter worden veranderd in de C van Communistische. 
De censuur en arrogante toon die KPN hanteert lijkt meer op een Chinese of Russische manier van klanten onderdrukken. 
Met het risico dat dit mijn laatste post is omdat ik waarschijnlijk een ban krijg raad ik iedereen aan om zo snel als je abonnement het toelaat KPN de rug toe te keren. 
 

 


Ik heb mijn 06-nummer achter gelaten. Ik lees graag een bevestiging.

Groet,

Koen


Het mag ondertussen wel duidelijk zijn dat KPN dit probleem geen prioriteit geeft en geen enkele moeite doet om het tegendeel te bewijzen. Communicatie (voor zover daar sprake van is) is ver beneden alle peil. Forum, twitter, telefonisch,facebook etc. Overal loop je tegen een groene muur. 
Vragen worden niet beantwoord (lees genegeerd) en de enige reacties zijn het noteren van mensen die zich aan melden. Als er mensen zijn die zich kritisch uit laten worden reacties verwijderd of zelfs forumaccounts gebanned. 
Na 2 maanden is er nog geen enkele deadline genoemd en wordt de dooddoener “we hebben nog geen oplossing” de vaste reactie in de SMS die maar1 keer in de week verstuurd wordt. 
De K in KPN staat voor Koninklijke maar die kan beter worden veranderd in de C van Communistische. 
De censuur en arrogante toon die KPN hanteert lijkt meer op een Chinese of Russische manier van klanten onderdrukken. 
Met het risico dat dit mijn laatste post is omdat ik waarschijnlijk een ban krijg raad ik iedereen aan om zo snel als je abonnement het toelaat KPN de rug toe te keren. 
 

Helemaal met je eens! Het is echt stuitend hoe ze met hun klanten omgaan. Waarschijnlijk is het idee: zolang mogelijk rekken totdat iedereen een nieuwe telefoon heeft aangeschaft.

 


Hoi kpn,

Maar weer een berichtje, aangezien mijn vorige compleet genegeerd is. Inmiddels kan ik dus al 2 maanden geen gebruik maken van mijn telefoon. Mijn abonnement loopt nog 4 maanden. Ik betaal graag mijn toestel in 1x af en wil mijn abonnement beëindigen zonder verdere kosten zodat ik kan overstappen naar een aanbieder waarbij ik wel gebruik kan maken van de dienst waarvoor ik betaal. Ik heb sowieso al recht op 2 maanden compensatie, dus als jullie mijn abonnement gewoon beëindigen hoef ik verder ook geen compensatie meer. Dan laten we het hierbij en kan ik weer normaal bereikbaar zijn. 


Het is uitermate klantonvriendelijk dat lopende contracten door deze ‘overmacht’ niet vroegtijdig beëindigd kunnen worden. Het probleem duurt al 2 maanden en er is geen zicht op een oplossing, dan mag KPN zich wel wat coulanter opstellen. Natuurlijk krijgen we een compensatie voor het abonnement, maar dat dekt de lading ondertussen niet meer. Mogelijk ligt de oorzaak bij Apple, maar feit blijft dat mijn KPN abonnement niet meer functioneert. 


Ik meld me bij deze graag aan voor de compensatie regeling ivm slecht bereik 4G en onbereikbaar zijn/ niet te verstaan als je belt. 

Of jullie moeten met een mooi nieuw voorstel komen voor andere Iphone ;-) 

Ben immers al Jaren (hoofd)sponsor van dit bedrijf zowel mobiel als tv/internet! 


@WilcoWitte 
@Cat-75 
@Pajan 
@pellako 

Ik heb jullie op de lijst gezet.
@Gdruijter83 wil jij je profiel nog invullen? Dan zet ik je ook op de lijst!


Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.


Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.

Door je gegevens hier achter te laten. Ik zie dat jij dat al hebt gedaan. Zodra de oplossing in zicht is, zullen wij de mobiele abonnementskosten vergoeden over de periode dat je problemen hebt ervaart


Sinds 22 juli heb ik ook problemen met mijn iphone 11.

4G is vaak niet aanwezig en telefoongesprekken komen niet aan of gaan direct naar mijn Voice Mail. zonder dat de oproepen verschijnen bij de ‘gemiste gesprekken'.

Is er al zicht op een oplossing?

Hartelijke groet,

Linda 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


“Het duurt te lang….”


Hoe kom je in aanmerking voor een vergoeding? Kpn heeft mij nu een sms gestuurd met wanneer er meer informatie is, ik het te horen krijg. Maar voor de rest niks.

Door je gegevens hier achter te laten. Ik zie dat jij dat al hebt gedaan. Zodra de oplossing in zicht is, zullen wij de mobiele abonnementskosten vergoeden over de periode dat je problemen hebt ervaart

@Vikash Naar aanleiding van de uitspraak “zodra de oplossing in zicht is” wederom de vraag:

Wat denkt KPN als een redelijke termijn te zien om dit probleem op te lossen?

Als een moderator dit niet mag/kan vertellen dan hoor ik ( en velen met mij ) graag wie dat wel kan en mag.